Skin created by -Airwalk-. Find more quality skins at the IF Skin Zone

zIFBoards - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to Beatboxfrance. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

championnat de france 2010, questions réponse !
ricotheoriginalone
  Posted: Jul 6 2010, 11:25 PM

lord rico x aka theoriginalone
*

Group: Members
Member No.: 3,468

bonjour a toutes et a tous ami (ies) du human beatbox world !! voiçi des news ! eklips part a la réunion pour son crasy show que j'ai la chance d'avoir vu a la machine en invitation ! sinon le fait de ne pas savoir ou en est le championnat de france me stresse un peut (a lille ou a angers ?) si vous savez envoyez le suivi sur ce topic et envoyez moi un mail rico.beatbox93@hotmail.fr a+ et bonne vaccances pour ceux qui partent ! 38.gif 060105rap_14.gif 0030.gif 0007.gif
L.O.S
Posted: Jul 7 2010, 01:23 PM

-===O L.O.S O===-
*

Group: Staff BBF (Admin)
Member No.: 28

bon pour differentes raison LILLE c'est pas possible mais l'équipe de beatboxfrance est entrain de finir les gros dossier pour le monter dans une autre vile malgré le peut de temps qui reste... je peux pas en dire plus mais je suis en direct avec les gars et ca bosse jour et nuit dessus. on vous tient au courant.

je lancerai les inscriptions bientot si tout se passe bien.

peace
Black Adopo
Posted: Jul 21 2010, 07:56 AM

human beatbox
*

Member No.: 70

Désolé de pas avoor pu faure en sorte que ca soit sur lille. Un moment ca parlait de le faire plus tard qu'octobre. Est ce qu'on a une idee du mois? Car on me propose des dates en octobre et jose pas les valider :/
ricotheoriginalone
  Posted: Jul 25 2010, 03:53 AM

lord rico x aka theoriginalone
*

Member No.: 3,468

merçi de m'a répondu malgré tes concerts los !!!!! pour info, je passe a la radio campus pour une spécial human beatbox a paris bastille le 31 juillet à 12h ! je cherche 2 personnes de + il y a déja caneton et moi ! avant le 30 pour la reponse tel : 0601995327 ou bien le 0623509536 à bientot ! 38.gif 060105rap_14.gif
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0255 seconds · Archive