Enjoy forums? Start your own community for free.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Universo Saint Seiya. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Image Hosted by ImageShack.us

HYOGA VS SHIRYU, 2do combate!

¿Quien ganará?
Shiryu de Dragón [ 7 ]  [63.64%]
Hyoga de Cisne [ 4 ]  [36.36%]
Total Votes: 11
Guests cannot vote 
Tega
  Posted on May 10 2008, 12:50 PM

Administrador
Group Icon

Group: Master Administrator
Member No.: 2

El discípulo de Dohko y el discípulo de Camus se ven enfrentados en este gran duelo que combina la sabiduría, la furia y el hielo.

Quizas algunos tomen como referencia la pelicula de Asgard, pero quizás otros no.

Argumenta y vota por el mejor. ninja.gif

--------------------
You'll hunt me. You'll condemn me. Set the dogs on me.
Because that's what needs to happen.
Because sometimes...the truth isn't good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve to have their faith rewarded.
Hotaru
Posted on May 14 2008, 09:26 AM

.: Amazona del Silencio :.
Group Icon

Group: Aspirante a Guardia
Member No.: 11

híiiijolesss esta pelea si se me hace muuuuuuuuuuuuy cerrada, en un principio Hyoga se me hacía un personaje misterioso y muy rudo ( si ps en el torneo galáctico sin todo el churro de su mamá u_ú ), y Shyriu era como que el sabio e inclusive me atrevería a decir que si no tuviera un punto débil sería junto con ikki los más fuertes pero bueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Mi voto vá por shyriu porque creo que es el nuevo Dohko XD y aparte entre él y Hyoga yo creo que Seiya lo ayudaría a él XD!.

n_n

--------------------

user posted image
PINCE
Posted on Oct 5 2008, 05:26 PM

Aspirante a Guardia
Group Icon

Group: Aspirante a Guardia
Member No.: 12

AAhhaaa.. esto se pondria bueno... ¬¬.. pero solo se puede votar x 1 verdad?? ... m agrada mas Hyoga.. pero... en una pelea.. le voi mas a Shiryu... se hace ver mas su poder.. wink.gif .. ambos son fuertes.. -->>Shiryu...
rayde999
Posted on Oct 7 2008, 04:44 PM

SS Noticias
Group Icon

Group: Reportero
Member No.: 10

ps ambos tiene variedad de tecnicas ambos tubieron una victoria y un empate en las 12 casas asi que creo que le voi a shiru los consejos de su amestro siempre lo salban

--------------------
user posted image
Shura_de_Capricornio
Posted on Sep 28 2011, 08:56 PM

Moderador
Group Icon

Group: Moderador
Member No.: 9

Shiryu gana como en la gran batalla de los dioses.
Saludosss

--------------------
user posted image
user posted image
user posted image
Coyote Cojo
Posted on Sep 29 2011, 08:50 AM

Espectro Nivel 1
Group Icon

Group: Espectro Nivel 1
Member No.: 17

Yo creo que ganaría Shiryu, aunque es capaz de usar la técnica prohibida para salir volando al espacio llevándose a Hyoga consigo hasta desvanecerse en al estratosfera como casi ocurre con Shura en las 12 casas.

--------------------
user posted image
user posted image
Toei
Posted on Feb 15 2012, 12:20 AM

General Marino
Group Icon

Group: General Marino
Member No.: 34

Shiryu, me guio porque siempre me dio la impresion hasta las doce casas que el era el segundo en importancia despues de seiya

que encuensta mas vieja chelas.gif
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.

Topic Options

AFILIADOS

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Saint Seiya Eliseum Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
SSLH Saint Seiya Dreamers Photobucket SSLH
SSCT SSKC SSKC SSKC SSES ESS ESS
Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0830 seconds | Archive