Create a free forum in seconds.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Universo Saint Seiya. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Image Hosted by ImageShack.us
Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post )

dux`s crazy action toys XD y fan arts XP
dux-madness
Posted: Sep 30 2009, 07:23 PM

Maestro del Terror
Group Icon

Group: Espectro Nivel 2
Member No.: 18

puesss si algo me ha enseñado esta vida que las cosas no siempre son iguales, aun asi estare al pendiente, por que recuerdo un palurdo que me comentaba que los game cube se descomponian al año tambien, ahora, tengo unos amigos que tienen 3 años con su 360 elite y no les ha fallado ni por axidente
Markus
Posted: Sep 30 2009, 10:30 PM

Administrator
Group Icon

Group: Master Administrator
Member No.: 1

Bueno quiza no todas las cosas sean iguales, pero cuando se trata de algo diseñado en producción por miles y millones pues hay yo diria que entonces si son iguales XD

3 años???!!! pues pideles la receta
TFR156A.jpg

--------------------
user posted image

user posted image
dux-madness
Posted: Oct 1 2009, 12:37 PM

Maestro del Terror
Group Icon

ami se me figura que muchas de esas consolas dañadas son los primeros lotes completitos, te lo digo por que mis cuates juegan como 23 horas seguidas, la tienen conectada a la luz directa ( sin nobreak) y es enseiro eso de las 23 horas, estos cabrones juego que cae en sus manos sacan toooooooodos los records
Markus
Posted: Oct 1 2009, 02:41 PM

Administrator
Group Icon

Group: Master Administrator
Member No.: 1

Mmm ya veo, aun asi 23 horas es demaciado, yo diria que es ya una enfermedad XD. Aún asi me dice mi bro que en la fabrica llegan de todos los sabores y colores XD. Bueno Dux esperemos que tu consola sea de las mas nuevas y ojala y te dure mucho.

--------------------
user posted image

user posted image
dux-madness
Posted: Oct 9 2009, 10:09 AM

Maestro del Terror
Group Icon

bueeeeeeeeno te dire que hay de tratos a tratos, estamos los adultos que nos sentamosa jugar maximo 3 horas pero la cuidamos chido osea no la movemos mucho de su lugar y csoas asi, los adolecentes que juegan juegan juegan perooooo igual la cuidan chido y estan los otros que la tratan con odio, aun asi gracias, yo creeo que la mia tiene buenas probabilidades de durarme un rato
InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.

Topic OptionsPages: (2) 1 [2] 

AFILIADOS

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Saint Seiya Eliseum Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
SSLH Saint Seiya Dreamers Photobucket SSLH
SSCT SSKC SSKC SSKC SSES ESS ESS
Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0784 seconds | Archive