InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to Universo Saint Seiya. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Image Hosted by ImageShack.us

chun li vs may shiranui, la mejor peleadora

¿cual de las 2 chicas les parese la mejor peleadora?
chun li [ 2 ]  [100.00%]
may shiranui [ 0 ]  [0.00%]
otra [ 0 ]  [0.00%]
Total Votes: 2
Guests cannot vote 
dux-madness
Posted on Oct 23 2008, 12:46 PM

Maestro del Terror
Group Icon

Group: Espectro Nivel 2
Member No.: 18

a ver viciojugadores

no nos negemos que el girl power ha cresido en los video juegos y nosotros disfrutamos de su presencia XD

la prgunta es cual de estas 2 peleadoras consideran la mejor

chun li o may shiranui? o algun otra?

yo en lo personal le voy a chun li, por ser la primera y tiene mas estilo que may shiranui
Markus
Posted on Oct 24 2008, 02:38 PM

Administrator
Group Icon

Group: Master Administrator
Member No.: 1

A chun Li si la conosco pero a la otra peleadora no, podrias poner alguna imagen para reconocerla?

--------------------
user posted image

user posted image
dux-madness
Posted on Oct 24 2008, 04:15 PM

Maestro del Terror
Group Icon

no conoces a la silicona? me sosprendes joi

http://www.kili-no-fansub.com/images/Doss-Mai.jpg
Markus
Posted on Oct 25 2008, 10:56 PM

Administrator
Group Icon

Group: Master Administrator
Member No.: 1

Ahhh ya, lo que pasa esque no reconocia el nombre, mas bien no me acordaba del nombre, pero si ya. No pues prefiero a ChunLi, tiene mejores piernas, ademas visualmente se ve mas atletica y firme, la May Shiranui esta muy voluptuosa pero nada mas se agacha y le cuelgan XDDD, osea depende mucho del sujetador XDD.

Silicona? para nada Dux, esas no son de Silicona, le cuelgan horrible cada que brinca, mas bien son naturales, que no has visto/tocado algunas de Silicona?? son superfirmes y duras XDD

http://www.aumentodepecho.net/images/implantes_pecho.jpg

rolleyes.gif

--------------------
user posted image

user posted image
dux-madness
Posted on Oct 26 2008, 07:19 PM

Maestro del Terror
Group Icon

ha, no pus es que nunca he indagado en eso, yo de serte franco veo la 1er may shiranui y despues veo el diseño que le pusieron en KOF y se acorrienta cabron, en el fatalfury 2 si paresia ninja aqui parese una encueratriz
SaintOAD X
  Posted on Oct 29 2008, 01:11 PM

Aspirante a Guardia
Group Icon

Group: Aspirante a Guardia
Member No.: 46

Fisicamente las dos estan de 10, Chun Li tiene unas piernotas como mejor atributo y Mai obviamente las siliconas y las nalgas. Chun Li tiene mas personalidad mientras que Mai es el clasico personaje sexy-al-mango de los juegos de lucha. Ambas me gustan como personajes porque son muy faciles de manejar y tienen poderes muy útiles. Pero gana Chun Li porque no soporto la voz de Mai.
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

AFILIADOS

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Saint Seiya Eliseum Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
SSLH Saint Seiya Dreamers Photobucket SSLH
SSCT SSKC SSKC SSKC SSES ESS ESS
Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0908 seconds | Archive