| Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Leen's screens
| Trainspotters |
|
Turbator
Group: Meesterbouwer
Member No.: 7

|
Kwijlen!!!!! Leen jongen dat duinengebied heb je perfect neergezet. Fokke heeft gelijk industrie doet afbreuk aan dit mooi stukkie natuur. En op die zandgronden is van alles mogelijk nietwaar. Zelfs bollenvelden.
groet, Trainspotters
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
| QUOTE (Trainspotters @ Jul 10 2008, 10:03 PM) | Kwijlen!!!!! Leen jongen dat duinengebied heb je perfect neergezet. Fokke heeft gelijk industrie doet afbreuk aan dit mooi stukkie natuur. En op die zandgronden is van alles mogelijk nietwaar. Zelfs bollenvelden.
groet, Trainspotters |
Haagse kak groeit ook heel goed op zand :P
|
|
|
| RutgerdeWater |
|
Member No.: 22

|
Leen dat zijn mooie duinen.Ik neem aan dat je het op de manier doet met de rails. Dat moet ik ook nog steeds gaan doen bij mijn route. Maar kan neit wachten op meer.
Groetjes, Rutger B) :Y:
Edit: Leen welke grondtextures gebruik je?
This post has been edited by RutgerdeWater on Jul 11 2008, 10:12 AM
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
Mannen ,dank jullie wel voor de mooie woorden. Word er een beetje verlegen van. Maar bollenvelden??? Ik heb geen idee of deze ergens te vinden zijn. Zal eens gaan zoeken, want ik vind het wel een heel origineel idee zeg. Lijkt me super om eens wat met keiharde kleuren te smijten.
| QUOTE | | Haagse kak groeit ook heel goed op zand |
:lol: :lol: Ik neem aan dat iemand hier uit Den Haag komt? Kan niet voor mij bedoeld zijn, want ik kom uit Dordt. Trains misschien? :D
@ Rutger: Op twee textures van het zand na, zijn het gewoon de textures die standaard in 2004 zitten. De zandtextures staan op het DLS kuid: 2300:21082 en 46819:21031 Gewoon een beetje mixen en je vindt de juiste melange. :D
Groeten, Leen
|
|
|
| RutgerdeWater |
|

|
Oke dankje leen ik heb zelf ook al wat mooiere duinen gemaakt dan ik eerst had. maar die van jou zijn super! En mij lijkt het ook lek om bollen velden te hebben,dan wordt het nog hollandscher!
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester

|
Vandaag het laatste stukje industriegebied afgemaakt. Dit gebied ligt vlak bij de kustlijn en grenst aan een rivier. Natuurlijk fictief, maar ik heb geprobeerd om het op de maasvlakte te laten lijken. <_< ( Posted Image) Dit is aan de achterkant. Een klein rangeerterrein met één van Trainspotters beauty's. ( Posted Image) De rivierzijde met losplaats. ( Posted Image) De voorzijde met overzicht over alles wat stinkt. :puke: ( Posted Image) Een totaal shot zit er niet in want het gebied is te groot, maar hier is te zien hoe het spoor paralel aan de weg en het industriegebied loop. Groeten, Leen
|
|
|
| AOnl |
|
Member No.: 28

|
1 woord: VET! echt waar Leen ziet er toppie uit! heb gelijk weer wat nieuwe inspiratie gekregen :P
grtz AO
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester

|
:D Dank je AO, ben blij dat het in de smaak valt. Hoe was de verhuizing? :lol:
Groeten, Leen
|
|
|
| Psycopax |
|
Member No.: 13

|
Plaatjes zeggen meer als woorden , dat blijkt wel weer B)
Eigelijk hoef ik hier niet veel op te zeggen , en dat doe ik dan ook maar niet :P
Psst.. Leen ? --> VET hoor ;)
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
| QUOTE (leen @ Jul 11 2008, 06:33 PM) | | QUOTE | | Haagse kak groeit ook heel goed op zand |
:lol: :lol: Ik neem aan dat iemand hier uit Den Haag komt? Kan niet voor mij bedoeld zijn, want ik kom uit Dordt. Trains misschien? :D Groeten, Leen |
Hahahaha yep Rijswijkseplein komt er nog steeds lekker op z'n plat Haags uit. Nah ik woonde een kwart eeuw in een randgemeente van het Haagse en liep vroeguh regelmatig in dezelfde buurt als Zwab te dwalen. Onderweg naar het Hollandsch Spoor. Kicken industrieplaatjes Leen, die handel is goed gelukt. Uhm bollenvelden, volgens mij heeft Jankvis wat met tulpen gedaan. Of je daar een veld van kan trekken weet ik niet maar daar staat me iets van bij. Of je moet even geduld hebben en mij over een tijdje lief aankijken. Er staat al iets op mijn Trainz-schijf maar heeft het nadeel dat het te snel verdwijnt. Op het moment los ik dit op door eerst een grondtexture neer te leggen en daar een bloemenveld overheen te plaatsen. Link naar een drietal foto's als voorbeeld (bijna onderaan) groet, Trainspotters
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester

|
Hahaha, zou dat Voorburg kunnen zijn? :D Ik kwam vroeger nog al eens op het Zieke, (dus niet de Geleenstraat :bounce: ) waar je hele gezellige kroegjes had. En dan stond er op het plein een frietkot die tot laat in de nacht open was. Maar ook dat is een kwart eeuw geleden. Hah, genoeg over vroeguh.
Aangezien ik nog wel even werk heb aan die route zal ik heel geduldig zijn en wil ik ook wel een poging wagen om je lief aan te kijken hoor. :P
Ik wil je toch eens vragen waarom we van jou nog geen screens hebben. Je hebt toch op Trainz.nl een paar behoorlijke platen neergezet waar zo een lijst omheen kan. Je moet je natuurlijk niet tot iets verplicht voelen, maar ik denk toch dat je screens hier beter tot z'n recht komen dan dat het alleen op je eigen pc staat. Ik hoop dat we er toch eens van mogen genieten.
Groeten, Leen
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester

|
Na nog even de puntjes op de spreekwoordelijke i te hebben gezet hier nog even wat screens. ( Posted Image) Eén van Rutger's borden in bedrijf..... ( Posted Image) Hoe veel Hollandser kan het worden? ( Posted Image) Niet veel meer dus. ;) Groeten, Leen
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
Bijzonder fraaie platen Leen, een ware lust voor het oog.
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester

|
Dank je wel Erik,
Ik zie dat jij ook niet stilgezeten hebt, maar dan op een ander vlak; een nieuwe rubriek open gesteld? :D
Groeten, Leen
|
|
|
| RutgerdeWater |
|

|
Kijk eens zo hoort het leen! ^_^ Dan moet ik naast screens plaatsen van mijn gmax creaties ook maar weer eens wat screens plaatsen van mijn route met de creaties.
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|