| Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
bridgemelter creatie hoekje
| Richard |
|
Group: Members
Member No.: 125

|
Een paal met eigenschappen...
Die heb ik ook!
☼ ... ☼
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
Inderdaad een nette verzorgde site, Marco. :rolleyes:
Zodra ik tijd heb zal ik deze 'bomen' eens aan de tand voelen in ts12.
Dank voor het gebodene aldaar. B)
Groeten uit schemerig Amsterdam,
Jan
|
|
|
| Richard |
|
Member No.: 125

|
Mie toe :D
☼ :worship: ☼
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Group: Meesterbouwer
Member No.: 7

|
Je haalt de woorden uit mun mond Rich. Alles wordt eerdaags bekeken.
groet, Wilko
|
|
|
| wloefje |
|
Member No.: 57

|
Dankje voor de overweg Marco. Komt binnenkort wel tevoorschijn op een screentje ! ;)
Grtz, walter :D
PS, Mooie en verzorgde website !!
|
|
|
| bridgemelter |
|
Member No.: 206

|
Bedankt jongens voor alle complimenten..jullie strelen mijn ego wel zo.. ik hoop dat ik zo een beetje een bijdrage kan leveren voor trainz.. in de komende dagen komen er nog meer set beschikbaar.. de oude overweg bomen..de mini ahobs..extra losse waarschuwings palen..etc etc..zal het hier wel aangeven.. heb genoeg ideeen in mijn hoofd zitten..wil ook nog allemaal oude content gaan maken.. veel plezier met de ovw..hoop dat jullie eruit kunnen komen..lees de handleiding goed voor de ovw set...voor vragen kun je altijd hier terecht(als dat mag). ik heb ook een support topic aangemaakt op mijn eigen forum.. support topictot gauw.. Mvg. marco EDIT: gebruik de STRAIL set van bekaember van DLS.deze heeft allerlei soorten en maten die hier bij passen als aanvulling.. This post has been edited by bridgemelter on Jun 5 2012, 09:28 PM
|
|
|
| bridgemelter |
|

|
ATLS NL Overwegen set oud is ook gereleased..
deze overweg heeft de oude bomen met drie lampjes op de boom..
volgende set is de AHOB mini 1t en 2t
Mvg,
Marco
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
Fraaie site zeg :)
|
|
|
| bridgemelter |
|

|
thx kerel..
Volgende set Mini Ahobs 1t en 2t zijn ook beschikbaar..
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
:wub: Gaaf spul jongens, Ik heb even de "oude" overwegen geprobeerd, maar die zien er geweldig uit en werken prima. Erg leuk om wat vrijheid te hebben. Zo heb ik er één in een bocht geplaatst en de bomen worden ruim van te voren gesloten, maar gaan vlak nadat de trein is gepasseerd open. Ook de afwerking is prachtig. Ik ben benieuwd wat er op deze manier allemaal meer mogelijk is zoals de mogelijkheid om bij een station de overweg d.m.v. een trigger open te houden tot de trein vertrekt. ( Posted Image) ( Posted Image) Ik hoop dat ook de echte oude overwegen en de overwegen zonder bomen op je to do lijstje staan Marco, want ze zijn prachtig. Nogmaals bedankt. Groeten, Leen
|
|
|
| hanstreintje |
|
Member No.: 14

|
Hallo,
Ik ben ook gaan kijken op je site;
Ziet er goed uit , man! :Y:
Bedankt voor de downloads :D
Hans.
|
|
|
| yellowcake |
|
Member No.: 117

|
Wat ik bij een station heb gedaan is het volgende:
De triggers voor de overweg aan de kant van het station heb ikdmv de functie trigger radius omlaag gehaald. Hiermee kun je de "kijk"afstand vergroten of verkleinen .
Hiermee kun je dus je overweg als het ware tegen het perron aan zetten en de trigger zo in stellen dat hij bijvoorbeeld triggerradius 0,1 heeft. dan gaat de trigger in werking als je er 10cm vandaan bent.
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
Ook deze overweg ziet er fraai uit, niet in de laatste plaats door de prachtige platen van Leen. B)
Eén dingetje wat me verontrust echter, die rode bugstip, deze wordt hopelijk door iets anders veroorzaakt dan de geplaatste overweg. :coffee:
Groeten uit bewolkt Amsterdam,
Jan
|
|
|
| bridgemelter |
|

|
| QUOTE (Jananton @ Jun 7 2012, 10:13 AM) | Ook deze overweg ziet er fraai uit, niet in de laatste plaats door de prachtige platen van Leen. B)
Eén dingetje wat me verontrust echter, die rode bugstip, deze wordt hopelijk door iets anders veroorzaakt dan de geplaatste overweg. :coffee:
Groeten uit bewolkt Amsterdam,
Jan |
Die rode bugstip baart mij ook zorgen. Leen moet even kijken wat voor foutmelding er staat. Liefst ff een screenshot. denk wel te weten wat het probleem is. Maar moet even zeker weten. Ook moet ik weten welke track het is. Denk zelf de 1t.
Ik hoor het wel.
Mvg,
Marco
P.s de echte oude overwegen wil ik ook nog gaan maken.ook die met het hekwerk aan de boom.maar ik mis foto,s en textures omdat er weinig bomen nog zijn en ik woon er niet in de buurt. Dus als iemand nog wat heeft mail me dan wat foto,s als het kan.
This post has been edited by bridgemelter on Jun 7 2012, 11:05 AM
|
|
|
| wloefje |
|
Member No.: 57

|
Och, die tikka of kumkum, wel die is o.a. bedoeld om rampspoed af te wenden dus misschien is d'r niks aan de hand en is het een voorzorgsmaatregel van 'Brahmaan' Leen :lol:
Gewoon van de lekkere vette platen wegklikken Maat..... (alhoewel Jan wél gelijk heeft.... d'r is wat loos... ;) )
Prachtig, ik hoop op meer schitterende content Marco ! Dankje !
Grtz, Walter :D
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|