| Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Aan en op merkingen over trainzmeting Nieuweschoot
| zandstra |
|
Group: Members
Member No.: 73

|
Het is alweer 4 weken geleden dat ik een trainzmeeting heb georganiseerd. Helaas viel het deelnemers aantal tegen. Ik zou op trainzonline nog wat neerzetten maar zij hebben een dag na de meeting alles verwijderd, wat is hier de reden van? Ook heb ik mij geergerd aan trainzonline door dingen in mijn topic te gaan veranderen, zonder mij daar van op de hoogte te stellen en dronken was ik niet. De trainzmeetings van de afgelopen 3 jaar heeft mij rond de € 185.00 gekost, maar gezien het een hobby is, mag het wel wat kosten.
Ik denk er sterk aan om te gaan stoppen met het organiseren van meetings. Na Linschoten neem ik een beslissing.
Wat vinden jullie hiervan? Graag reacties en suggesties.
Groetjes Dirk
|
|
|
| rpronk` |
|
Member No.: 98

|
Ik ga het dus ook weer proberen. Bij trainzonline hebben ze mijn oproep ook al weer verwijderd. Je moet eerst toestemming vragen om daar iets te plaatsen zoals een meeting. Zij vinden dat dit geen toegevoegde waarde heeft. Ik vind van wel, maar de moderators daar dus niet. Ik wacht dus af hoeveel deelnemers er komen, dan ga ik ook bekijken of ik het nog ga doen. Heeft mij ook extra geld gekost. Heb het ook op andere forums gezet om aandacht te trekken. Trainzonline kan je wel vergeten.
Laten we hopen dat op de andere forums wel reacties komen. Ook op een forum van alleen railworks. Ik heb gedacht om het niet alleen bij trainz te houden en zo ook andere gebruikers van andere simulators uit te nodigen.
Richard
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Group: Meesterbouwer
Member No.: 7

|
| QUOTE (zandstra @ Mar 18 2012, 03:08 PM) | | Ik zou op trainzonline nog wat neerzetten maar zij hebben een dag na de meeting alles verwijderd, wat is hier de reden van? Ook heb ik mij geergerd aan trainzonline door dingen in mijn topic te gaan veranderen, zonder mij daar van op de hoogte te stellen en dronken was ik niet. Wat vinden jullie hiervan? |
Hallo Dirk,
De vraag heb ik wat naar voren geschoven. Bovenstaande zinnen lijken mij meer op zijn plaats op TO. Waarom? Boemeltje is niet het geschikte forum om hier antwoord op te geven. Ieder forum hanteert immers zijn eigen regels, een reactie hier is naar Boemeltjes maatstaven en die is bekend. Daarnaast nog het feit dat het merendeel wat op deze meeting aanwezig was hier nauwelijks actiuef is. We wrijven in onze handen als Zandstra, Snarf, Nerops, De Wolve, Dylan Spaans, Ingmar Sirks, Richard Pronk, Hans Karsten, Tonnie, Vincent Vonk en Sander Post tezamen de 100 berichten halen. Het zijn personen die op TO huishouden niet hier.
Of moet "Wat vinden jullie hiervan?" meer gezien worden in het mogelijk stoppen met meetings organiseren? Is dat nu wel of niet afhankelijk van die € 185? Als je jouw bericht leest lijkt het van niet maar waarom staat dit dan vermeldt? Of wil je stoppen omdat TO jouw bericht heeft verwijderd? Kortom ik heb getracht van jouw bericht 1+1=3 te maken maar helaas kom ik niet verder dan 0,5.
| QUOTE (rpronk' @ Mar 18 2012, 06:09 PM) | Ik heb gedacht om het niet alleen bij trainz te houden en zo ook andere gebruikers van andere simulators uit te nodigen. Heb het ook op andere forums gezet om aandacht te trekken. |
Ook onder alle simulators op www.Treinpunt.nl ? groet, Wilko
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
Hallo mannen, Natuurlijk wil ik best even reageren om jullie te laten weten dat ik jullie post gelezen heb. Ik waardeer inzet van mensen die iets extra's aan deze mooie hobby willen toevoegen, maar aangezien ik Trainz alleen als hobby op de pc zie, zal ik ook niet snel naar een meeting gaan. Dit is natuurlijk puur persoonlijk.
Als jullie post bedoeld is als kritiek op Trainzonline dan onderstreep ik echter het antwoord van Wilko, dat je geen fora regels met elkaar kan gaan vergelijken en een discussie op het ene forum niet uitgevochten kan worden op een ander. Misschien is een PB met één of meerdere Mods de oplossing.
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je een passie hebt en de reacties vallen tegen dat invloed heeft op jullie inzet. Het zou jammer zijn als de (al is het kleine) groep mensen die nog wel naar jullie meetings gaan dit ook niet meer kunnen. Iets om wellicht op de meeting zelf bespreekbaar te maken? Hoe dan ook, ik wens jullie veel succes met het nemen van de juiste beslissing en ik hoop dat er een passende oplossing komt.
Groeten, Leen
This post has been edited by leen on Mar 19 2012, 07:26 PM
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
Wilco en Leen hebben prima geformuleerd zoals ik er ook over denk.
Daarbij wil ik ook opmerken dat ik veel respect heb voor jullie en alle bloed, zweet en tranen die jullie in de hobby stoppen. Jullie blijven in ieder geval van harte welkom om hier reclame te blijven maken.
|
|
|
| yellowcake |
|
Member No.: 117

|
Ik heb al een aantal keren naar en meeting willen komen, zat alleen met het probleem dat ik het ging redden, omdat er al wat anders stond, of dat de kosten om er te komen hoger zouden liggen, dan de inschrijfkosten.
|
|
|
| wloefje |
|
Member No.: 57

|
Net als 'Zwab' sluit ik me aan bij de wijze woorden van Wilko en Leen. En net als de laatst genoemde ben ook ik een pc gamer.. geen "meting" gamer. Er valt door mij niets meer aan toe te voegen.
Grtz, Walter :D
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
Tja, het wordt wellicht ietwat eentonig, maar ook ik vind dat Wilko en Leen het uistekend verwoord hebben. Trainz is ook voor mij iets voor op de pc en het dichtst bij een meeting komt voor mij de discussie op fora zoals hier. :rolleyes:
Groeten uit nachtelijk Amsterdam,
Jan
|
|
|
| arriva999999 |
|
Member No.: 53

|
Tjah wat kan ik hier aan toevoegen... Zoals Trainspotters al zei mijn huisbase is To, echter ben ik wel blij dat er op één van de fora wat vermeld wordt over meetings. Jammer zou zijn als je ermee stopt, wat mij wel op zijn plaats lijkt is een overleg met Jeroen en Thomas, van Thomas weet ik zeker dat hij meetings leuk vind maar vooral verlangt naar productiviteit, en Jeroen komt waarschijnlijk neet naar meetings waar mensen komen waar hij onlangs aanvaringen mee heeft gehad.
Geloof mij, als je eens overlegt met de TO crew dat je een eind komt, maar aan de ene kant snap ik wel want Richard heeft destijds een site of enkel pagina opgericht om je aan te melden en de betaling over te maken met logo van TO. TO maakt alleen geen deel uit van de organisatie van de meeting in Linschoten, dus aan de ene kant snap ik de "bezorgdheid" wel van TO.
Maar Dirk, het lijkt me erg jammer als jullie ermee stoppen! We maken er altijd een gezellige dag van en er komen ook steeds andere mensen bij kijken, overigens biedt Friesland een perfecte uitkomst voor de Noordelingen. Wat mijn gewoon eens praten met Thomas en dan kunnen we TO ook gebruiken om weer leden op te roepen om ook te komen kijken, waardoor de kosten die telkens uit jouw handen komen te drukken.
Sander
|
|
|
| zandstra |
|

|
Mensen
Het gaat er niet om wie er niet willen komen maar de mensen die wel willen komen. Daar is een MEETING voor.
|
|
|
| Thomas |
|
Member No.: 171

|
Zandstra en Richard,
Als jullie een oplossing zoeken om meer bezoekers te trekken, dan zou ik zeggen gooi het (objectief) en gericht in de groep en sta open voor feedback/meningen/advies. Vraag niet zomaar naar 'de mening', ik denk niet dat dat zal werken.
Als jullie moeite hebben met het beleid en/of de mening van de eigenaren van TO, kan ik jullie alleen maar op het hart drukken dat een discussie op Boemel niet zal leiden tot een oplossing op TO. Dus de vraag is, willen jullie werken aan een oplossing? Open dan lekker een positieve discussie op TO ... dan kunnen we er wat mee ... dan kom je misschien ook achter het 'waarom' van onze terughoudendheid m.b.t. meetings.
Verder ben ook ik het eens met de meeste reacties hierboven! Ik ben nog nooit tegen een goed georganiseerde meeting geweest, ook al heb ik er persoonlijk niet veel behoefte aan.
Groeten,
Thomas
This post has been edited by Thomas on Mar 20 2012, 11:55 AM
|
|
|
| wloefje |
|
Member No.: 57

|
Thomas heeft gelijk. Punt uit. (Dit zou in andere forums wel eens het "volgende tot gevolg" kunnen hebben ;) ) ( Posted Image) Maar ja, gelukkig kennen wij dit fenomeen hier niet ! ^_^ Grtz, Walter :D
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
| QUOTE (wloefje @ Mar 20 2012, 02:55 PM) | (Posted Image) Maar ja, gelukkig kennen wij dit fenomeen hier niet ! ^_^ Grtz, Walter :D
|
In dit geval is dat misschien wel een beetje jammer, zo'n prachtig slot zie je niet elke dag. :111:
Groeten uit zonnig Amsterdam,
Jan
|
|
|
| zandstra |
|

|
Heb reeds een discussie op TO geopend, nu nog door de commissie komen.
This post has been edited by zandstra on Mar 20 2012, 04:50 PM
|
|
|
| yellowcake |
|
Member No.: 117

|
| QUOTE (arriva999999 @ Mar 19 2012, 11:11 PM) | | overigens biedt Friesland een perfecte uitkomst voor de Noordelingen. |
Tja, en de zuiderlingen maar dat god vergeven eind reizen. Dat is dus de reden dat ik nog niet ben geweest. De kosten om er dan te komen zijn vaak hoger dan om deel te nemen.
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|