Create your own social network with a free forum. | Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
TLC - Aerotrain
| Richard |
|
Group: Members
Member No.: 125

|
Heren van 't juiste spoor,
Heeft iemand van jullie de AeroTrain rijden in Trainz? Zo ja, wat zijn de bevindingen?
Ik vind 't maar een maf ding maar omdat ie maf en eigenlijk ook heel lelijk is, is 't wel weer een interssant item. Echter, ik kan er niet veel over vinden en al helemaal geen ingame filmpjes. Is ie überhaupt wel verkocht op Auran? Ze noemen 't daar the most ugly train ever, dus veel animo zal er niet geweest zijn. Ik vond 't ook al vaag dat Auran nou juist zoiets als nieuwe addon moest uitbrengen. Er zijn nog genoeg andere treinen om uit te geven die veel geliefder zijn.
Maar goed, ik wil 'm dus eerst even ingame zien als dat al mogelijk is tenminste. Soms doet Auran er wel eens een promotiefilmpje bij maar dat is dus ook niet 't geval.
...................
Tis trouwens vrij kalmpjes hier, ierdereen op acuut op wintersport of zo?
☼ :) ☼
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
Hmm, d'r zit wel degelijk een video'tje bij hoor, helemaal onderaan de pagina. Ziet er op zich fraai uit, hoewel ik me afvraag waarom dit stroomlijn monster en niet een bekroond ontwerp van Raymond Loewy als onderwerp genomen. Deze minder bekende locomotief is ook een ontwerp van hem, dat wel. Maar ja, wie ben ik, blijkbaar hebben Australiërs een andere smaak. :schater: Groeten uit schemerig Amsterdam, Jan
|
|
|
| mrVanderWel |
|
Group: Meesterbouwer
Member No.: 32

|
Ik vind het wel een mooi ontwerp, het lijkt wel een kruising tussen een stoomlok en een vliegboot. Hij is bovendien indrukwekkend op dezelfde manier als waarop een koploper van de NS indrukwekkend is met zo'n hoge voorkant.
Groeten,
dwarsligger :D
|
|
|
| Richard |
|

|
:o
Waar onderaan de pagina?
Dat is een "Steam Era" filmpje.
☼ :( ☼
Of 't moet een pagina zijn die steeds wisselt, zal straks nog wel eens kijken.
|
|
|
| Jananton |
|

|
| QUOTE (Richard @ Feb 24 2012, 11:41 PM) | | :o Waar onderaan de pagina? Dat is een "Steam Era" filmpje. ☼ :( ☼ |
Hmm, heb je op de link 'de pagina' geklikt? Er staat inderdaad "Take a trip into the steamline era", waar ongetwijfeld een rrr'tje vergeten is. Ze bedoelen echt de streamline era..., heus. :111:
Groeten uit nachtelijk Amsterdam,
Jan
|
|
|
| Richard |
|

|
Jij spoort oek niet helemaal...
Ik zie alleen een gestroomlijnde stomer in dat filmpje. Ook in de filmpjes die in het beeld verschijnen nadat bewust filmpje is afgelopen kan ik niks ontdekken wat over de DLC-Aerotrain gaat.
☼ :P ☼
|
|
|
| Jananton |
|

|
Oeps, dat is een hele andere dan ik dacht dat je bedoelde. :schater:
Ik zou haast zeggen, die is zo lelijk, gelukkig is daar geen filmpje van. :tease:
Groeten uit zonnig Amsterdam,
Jan
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Group: Meesterbouwer
Member No.: 7

|
Jan was mij voor
This post has been edited by Trainspotters on Feb 25 2012, 04:00 PM
|
|
|
| Richard |
|

|
Het ding is inderdaad oer lelijk. Dat ze daar überhaupt een addon voor Trainz van gemaakt hebben. De tijd daaraan besteedt konden ze beter ergens anders voor gebruiken.
Maar.... Ook met lelijke dingen kan je wel eens even lekker stoeien. Helemaal als ze door de negatieve verkoopcijfers in de uitverkoop gaan en voor een appel en een ei te koop zijn. Het ding werd aangeboden voor 15 AUS en daar dan nog eens 50% af omdat ze bij Auran een feesie hebben. Blijft iets van € 5,50 over dus daar kan je je geen bult aan vallen.
Ik kon verder bij Auran ook niks anders vinden wat ik zou willen kopen met die 50% korting. Alle andere spellen die ze verkopen zijn allemaal bagger of niet aan mij besteedt. De enige die mij nog zou kunnen interesseren is Crane Simulator 2012 of zo. Als ie tenminste beter is dan 2010. Helaas is er nog geen CS 2012.
Maar die 50% is trouwens wel lekker voor diegenen die 12 nog wél willen kopen, scheelt toch mooi even de helft. Mijzelf kon ik echter niet over de drempel krijgen om 12 te kopen. Ik schiet daar naar mijn idee toch geen donder mee op.
Iedereen zal de meel inmiddels wel gehad hebben dus doe er je voordeel mee.
Mooi, ondertussen is ie binnen en geregistreerd dus ik zal 'm even installeren.
☼ :wave: ☼
Ow, ik lees net in de meelbox dat ik € 6,18 kwijt ben. Die verrekte koersen zijn ook net zo veranderlijk als 't weer. Het lijkt verdorie wel benzine. Twee dagen terug rijden we naar de baan, kom ik langs de pomp, hé, € 1,703. Kzeg tegen Gonnie, "op'e trugweg ff tenkuh". Kom ik er 's middags weer langs kost 't in ene weer € 1,789. Wat een baggerland is dit toch!
☼ :angry: ☼
This post has been edited by Richard on Apr 28 2012, 02:20 PM
|
|
|
| Richard |
|

|
Het is op zich wel een heel aardig treintje voor die 8 euro. Alleen dan zonder die achterste wagen, die is verschrikkelijk lelijk om als sluitstuk van een trein te dienen. Ik plak er gewoon nog een loc achter (achterstevoren natuurlijk) en dan is het een leuk geheel. Voor de rest rijdt ie net als ieder andere passagierstrein.
Zit ook wel een cool dieselsoundje bij.
☼ :) ☼
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|