Free Forums with no limits on posts or members. | Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Blender bouwsels van Jan, architectuur uit alle windstreken
| Jananton |
|
Group: Members
Member No.: 120

|
Ok, ok, ik deed dit altijd in het screenshots hoekje, maar een nieuw jaar, goede voornemens, enzovoort, dus voortaan maar dit soort zaken op de geëigende plaats. :rolleyes: Hoewel alle 'langs de lijn' bouwwerken van de Laurel Line denk ik wel gedaan zijn komt er zo nu en dan hieromtrent nog wel eens een 'verzoekje' uit de states, zoals in dit geval de Planes Highschool. Is nog niet geheel klaar, maar hier vast een voorproefje. ( Posted Image) Groeten uit nachtelijk Amsterdam, Jan This post has been edited by Jananton on Jan 25 2012, 01:02 AM
|
|
|
| RutgerSHM |
|
Group: Meesterbouwer
Member No.: 22

|
Ziet er mooi uit Jan!
Ik hoop dat we nog meer van je kunnen zien de komende tijd, en ook wat Nederlands spul natuurlijk! ;)
Groeten, Rutger
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
Nou Jan, Dat ziet er al erg mooi uit zeg. Je vorige bouwsels hadden ook al zo'n mooie texture. Goed gedaan man.
Groeten, Leen
|
|
|
| verbo622 |
|
Member No.: 55

|
zo Jan, dat is een prachtig gebouw. die lichtstraat op het dak maakt het af. vr.groet, willem
|
|
|
| huubbaar |
|
Member No.: 8

|
Een zeer fraai gebouw Jan. Groet, Huub.
|
|
|
| Jananton |
|

|
Dank voor de lovende woorden Heren. :rolleyes:
En ja Rutger ik zal binnenkort wel eens op zoek gaan naar een onderwerp van meer nederlandse bodem. ;)
Groeten uit nachtelijk Amsterdam,
Jan
|
|
|
| olaf99 |
|
Member No.: 67

|
Hallo
Mooi pandje. :cheer: Nu nog wat Nederlands spul. :lol:
Olaf
|
|
|
| Jananton |
|

|
Dankje Olaf, over nederlands spul gesproken, sommigen kunnen zich deze wellicht nog wel herinneren. ( Posted Image) Een landelijk laadplatformpje voor melkbussen. Was me volkomen door het hoofd geschoten dat ik dat nog ergens had. :schater: Ik zit me nog even af te vragen of een platform hoogte van 1 meter voldoende is, maar als daar geen opmerkingen over komen gaat deze binnenkort naar het DLS. :rolleyes: Voor diegenen die niet kunnen wachten of een trainz versie hebben van voor 2009 moeten maar even een PM'etje sturen. Groeten uit schemerig Amsterdam, Jan
|
|
|
| olaf99 |
|
Member No.: 67

|
Hallo
Nou ik vind hem wel mooi. Ideaal voor een museumlijn of zoiets.
Olaf
|
|
|
| huubbaar |
|

|
Prima laadperronnetje Jan,kan ik goed gebruiken.Een meter hoogte is ok,dus upload hem maar naar het DLS wat mij betreft.Bij voorbaat bedankt. Groet, Huub.
|
|
|
| Richard |
|
Member No.: 125

|
Een laadperronnetje uploaden...
Cool!
☼ ;) ☼
|
|
|
| huubbaar |
|

|
Een melkoplaadperronnetje.... :D
|
|
|
| Jananton |
|

|
Dank voor de interesse heren. B) Dat uploaden wordt morgen, want hoe vaker ik dat plaatje zie, hoe meer ik toch vind dat de texture van het houtwerk wel erg vlammerig is. Daar moet ik dus nog even een beter exemplaar voor opzoeken. :rolleyes:
Ach ja, hoe standaarden kunnen opschuiven in een paar jaartjes. :schater:
Groeten uit nachtelijk Amsterdam,
Jan
|
|
|
| Richard |
|
Member No.: 125

|
Het hout is toch al aan vervanging toe, want het hekwerk is zichtbaar een beetje aan de gammele kant.
☼ ;) ☼
|
|
|
| JPS |
|
Member No.: 17

|
| QUOTE (Jananton @ Jan 27 2012, 05:29 PM) | | ... Ik zit me nog even af te vragen of een platform hoogte van 1 meter voldoende is, maar als daar geen opmerkingen over komen gaat deze binnenkort naar het DLS. :rolleyes: ... |
Je zou het platform eventueel hoger (en de oprit dan langer) kunnen maken, maar die extra hoogte onder de grond kunnen laten zitten. Door in Trainz de hoogte van het platform te veranderen, kan deze gebruikt worden voor verschillende platformhoogtes zonder dat het platform gaat zweven.
Groetjes, Jos B)
This post has been edited by JPS on Jan 28 2012, 06:59 AM
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|