InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. | Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Tips en foefjes voor Trainz, Vertel hoe handig je het kan
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
| QUOTE (Psycopax @ Jul 26 2008, 08:01 PM) | Euhm ,.... dat met die kuid dingetje is wel wat voor mij :D
Zal hem ff testen.. ;) |
Succes. En niet boos op mij worden als het niet lukt, want ik heb het niet verzonnen. :P
|
|
|
| Psycopax |
|
Group: Meesterbouwer
Member No.: 13

|
Heej
Nee , voor mij heeft de truck niet gewerkt . Dus moet ik nog steeds zoeken naar wat mijn laatste Kuid was ( Want het gaat hard tegenwoordig met de contenten :P )
* Deze week ben ik voor werk naar Gilze Rijen en Alphen . Dus geen route bouw of content bouw .
Maar wel op de koffie/bier bij Leen :P lol
Blijf wel het forum volgen ...
Want ik zit op de Karzerne :wacko: waar gelukkig wel Internet is , want voor de rest is het vakantie , ziek , zwak en misselijk .
Groeten Gert
|
|
|
| Zwabberaar |
|

|
Ik hoop dat je je niet te veel verveeld op de kazerne Gert.
Ik heb de "auto kuid" ook even getest en hier werkt het wel. Ik heb het uitgeprobeerd in de CMP van TC3 en nog niet in TRS2007, maar dat doe ik later nog wel.
|
|
|
| Psycopax |
|

|
Hey ,
Ben der even weer , weekend gewoon lekker thuis . Vervelen met dit weer op de Karzerne ? Nee hoor ;) Ik ga gewoon lekker aan de waterkant zitten , te vissen .( Andere relaxed hobby van me )
Okay ,
Gelukkig werkt het wel bij jou Zwab... :cheer:
|
|
|
| Zwabberaar |
|

|
Goed te horen dat je lekker van het mooie weer kan genieten Gert. Nog wat gevangen?
|
|
|
| Psycopax |
|

|
| QUOTE (Zwabberaar @ Aug 1 2008, 02:01 PM) | | Goed te horen dat je lekker van het mooie weer kan genieten Gert. Nog wat gevangen? |
Nee hehe dat niet , het was voor ons te warm , maar voor de Karpers ook denk ik .. ;)
|
|
|
| Zwabberaar |
|

|
Je gaat me niet vertellen dat je uren langs de waterkant hebt gezeten op kosten van ons burgers en dan niet één Karper hebben gevangen. Typisch. :P
|
|
|
| Psycopax |
|

|
| QUOTE (Zwabberaar @ Aug 1 2008, 03:26 PM) | | Je gaat me niet vertellen dat je uren langs de waterkant hebt gezeten op kosten van ons burgers en dan niet één Karper hebben gevangen. Typisch. :P |
Hahaha ... prcs dat wil ik zeggen .. :P Twas veel te warm om te werken / aanwezig te zijn. ;)
|
|
|
| Zwabberaar |
|

|
Nou, dan hoop ik wel dat je inmiddels een goed kleurtje te pakken hebt.
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|