Skin Autumnea designed by Zeus00 of the IF Skin Zone.

InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

waar zelfbouw plaatsen, ts 2010
jervries
Posted: Jun 7 2011, 04:47 PM

Group: Members
Member No.: 136

Hallo allen

Ik ben trainz 2004 gewend en als ik iets moest plaatsen wat ik gedownload had in custem/world was dat in 2004 geen probleem...

Alleen hoe doe ik dat in trainz 2010?
Ik zie geen custem en geen world....Ik bedoel dan geen cmp bestandjes maar bijv het tuutje treinviaduct van olaf

gr

Jeroen
mrVanderWel
Posted: Jun 7 2011, 05:26 PM

Group: Meesterbouwer
Member No.: 32

Daarvoor heeft CMP tegenwoordig de 'import content' functie. (bestand->import content). Je hoeft je spul dus nu alleen nog maar tijdens of na het downloaden op één plaats te verzamelen vanaf waar je het makkelijk importeert. CDP bestanden importeer je met de functie 'import CDPs'.

Succes ;)

Jan
jervries
Posted: Jun 7 2011, 06:52 PM

mmmm ok

thx
Trainspotters
Posted: Jun 7 2011, 07:42 PM

Turbator

Member No.: 7

Yep dat werkt al vanaf 2006 heel erg makkelijk.
Ben toch al niet zo'n liefhebber om met CM content van het DLS te halen.
Doe dat altijd met een FTP proggie naar een aparte map.

groet,
Wilko
huubbaar
Posted: Jun 7 2011, 09:41 PM

Member No.: 8

Doe ik ook Wilko...trouwens Jervries,waarom wil je een tutorial(tuutje) in trainz plaatsen,kan net zo goed in een aparte map op je pc.
Groet,
Huub.
Trainspotters
Posted: Jun 7 2011, 10:37 PM

Turbator

Member No.: 7

Lol Huub,

Ik had toch helemaal gemist dat de vraag eigenlijk ging over een tut van Olaf.
Neem aan dat deze tut identiek is aan de you tube filmpjes.
Die download je zoals door Huub aangegeven want je kan ze niet via Trainz software bekijken.

groet,
Wilko
jervries
Posted: Jun 9 2011, 11:36 AM

QUOTE (Trainspotters @ Jun 7 2011, 10:37 PM)
Lol Huub, Ik had toch helemaal gemist dat de vraag eigenlijk ging over een tut van Olaf. Neem aan dat deze tut identiek is aan de you tube filmpjes. Die download je zoals door Huub aangegeven want je kan ze niet via Trainz software bekijken. groet, Wilko

In de eerdere trs moest je de niet cpd een map aanmaken in world/custem en daarna met contenmaker uploaden...in 2010 blijkbaar niet meer.....

thx voor de reacties ;)
Richard
Posted: Jun 9 2011, 02:56 PM

Member No.: 125

Ach, die lui bij Auran zijn precies als de belastingdienst in Nederland. Ze vinden steeds weer wat nieuws uit om 't net even anders te maken en dat net even anders is het vaak net niet...
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create a free forum in seconds.
Learn More · Register for Free

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0563 seconds | Archive