Skin Autumnea designed by Zeus00 of the IF Skin Zone.

Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Lang zal ie leven! bis, dag 2 .... verjaardag 2
Trainspotters
Posted: Dec 2 2010, 09:10 PM

Turbator

Group: Meesterbouwer
Member No.: 7

Staat onderaan te lezen ........... EdwinTrainz 18 jaar.
Dat een leeftijd waarop alles gaat beginnen.

Grootrijbewijs.
Stemmen.
En nog veel meer geneugten des levens waarvan vanaf nu legaal kan worden genoten.

GEFELICITEERD

groet,
TS
playertwo
Posted: Dec 2 2010, 09:16 PM

Group: Members
Member No.: 24

Van harte! Wanneer ga je je eerste rijlessen volgen? Prima weer om het meteen goed te leren :lmao:
leen
Posted: Dec 2 2010, 09:21 PM

Screenshot Meester

Member No.: 3

Van harte Edwin,

18 is een nieuwe mijlpaal, dus vier het overvloedig. B)

Groeten,
Leen
mrVanderWel
Posted: Dec 2 2010, 11:32 PM

Member No.: 32

Gefeliciteerd Edwin, en ben je echt niet over te halen hier nog eens te posten? :lol:

Groeten,

Jan

:cheer:
Koos
Posted: Dec 3 2010, 06:02 PM

Member No.: 9

Namens mij ook van harte gefeliciteerd Edwin. Ik weet nog wel, 2 jaar geleden.. toen ik 18 werd dat het één groot feest was. Er was geloof ik zo'n 30 man aanwezig, en de kratten waren erg snel leeg!

Hoop dat jij het ook zo uitbundig zal vieren. :D

Groeten,

Koos
EdwinTrainz
Posted: Dec 5 2010, 10:27 PM

Member No.: 37

Oke dan, eentje om het af te leren, kan dit natuurlijk niet weerstaan, op het nieuwe forum staan de jarige nu ook onderaan daar heb ik ook al 3 pagina's aan felicitaties moeten bedanken, kan jullie uiteraard niet met lege handen laten zitten. Dus bedankt voor de felicitaties!!!

En vorig weekend inderdaad met 30 man feest gevierd, alleen ik had een tap gehuurd maar ook de vaten waren erg snel leeg.

Groeten Edwin.
wloefje
Posted: Dec 7 2010, 11:58 PM

Member No.: 57

sorry Edwin.. beetje laat, ik geef de schuld aan de Sint en die andere bebaarde bejaarde.. ;)
Maar vanuit Zaandam ook de allerbeste Verjaarsverwensingen ! :lol:
Ik begreep dat de vaten snel geleegd zijn.... wel kerel, dat hóórt ook zo hoor !
Daar zijn ze tenslotte voor !

Nogmaals van Harte met het bereiken van de leeftijd waarop je zo'n beetje álles mag gaan proberen !
B)

Grtz, Walter :D
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0788 seconds | Archive