Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today. | Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Star screens
| leen |
|
Screenshot Meester
Group: Meesterbouwer
Member No.: 3

|
Wat voor een route wordt het Danny? Nederlands, of iets anders, fictief of naar voorbeeld? Ik wil wel wat meer weten hoor. ;)
Groeten, Leen
|
|
|
| Star |
|
Group: Members
Member No.: 109

|
Het gaat een fictief nederlands/belgisch route worden. ben nog aan t uitvissen hoe ik t allemaal ga benoeme maar daar heb ik alle tijd voor :D
Danny
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
Leuk om een aantal screens te zien. Wordt dit heel misschien een module voor de grote Trainz route?
groet, TS
|
|
|
| Star |
|

|
Nee, dat is deze niet dat is een andere, ben ik wel mee bezig maar heb nog niet egt veel tijd gehad om een paar plaatjes te maken en te laten zien :)
Danny
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
Het begin is er :)
|
|
|
| Star |
|

|
Ook weer wat pics van mij dit keer van de module voor trainz.nl route :) WIP ( Posted Image) Overzicht station Vergoolen (+ empl.) ( Posted Image) Begin van het winkelcentrum ( Posted Image) Stationsplein (met op de voorgrond het politiebureau en brandweerkazerne...) En was vergeten op F5 te drukken XD Danny This post has been edited by Star on Nov 3 2010, 11:08 PM
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester

|
Ah, Nu herken ik het Danny, het is je aandeel van trainz.nl. Mooi man. Ik volg dat draadje al even, want je ziet leuke dingen gebeuren en dit is er dus 1 van. ;)
Groeten, Leen
|
|
|
| Star |
|

|
Goedenavond allemaal!! Lang geleden dat ik nog wat screens heb laten zien dus hier weer 3 nieuwe plaatjes van de zeelandlijn (Meeste fictief). Op t moment heb ik alleen Station Arnemuiden en zal eerst de omgeving een beetje doen. Station Arnemuiden (Overzicht) ( Posted Image) Perron 1 Arnemuiden ( Posted Image) Achterkant Perron 1 Arnemuiden ( Posted Image) Danny
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester

|
Hey Danny, dat traject ken ik zeer goed. Mijn schoonzus woont in Middelburg en wanneer we vanuit Dordrecht via Bergen op Zoom daar naartoe gaan rijden we er altijd langs. Net voor Arnemuiden heb je tegenwoordig een nieuwe splitsing gekregen van het spoor wat over de rijksweg loopt. Ben benieuwd hoe je die gaat realiseren. Of ga je het stuk naar Vlissingen doen?
Groeten, Leen
|
|
|
| olaf99 |
|
Member No.: 67

|
Hallo
Het begin is er. Ziet er al leuk uit.
Olaf
|
|
|
| yellowcake |
|
Member No.: 117

|
mooi man. Ga zo door
|
|
|
| Star |
|

|
Na een tijdje ben ik weer trug in de wereld gestapt van trainz, nou heb ik maar 1 screen van een station (fictief) maar weet ik gewoonweg niet wat ik als brug moet gebruiken, iemand tips?? (Posted Image) Dit is de screen van het station wat ik bedoel :) Binnenkort wat screens van het hoofdstation (in aanbouw al :o) Danny
|
|
|
| RutgerSHM |
|
Member No.: 22

|
Kijk eens naar dingen van FMA, die hebben bruggen met hekken maar ook zonder, de laatste lijkt me het beste.
Op het DLS te vinden onder username Vendel.
Groeten, Rutger
|
|
|
| Richard |
|
Member No.: 125

|
Op Trainz Online vertoeft een bruggenbouwer alhoewel ik niet weet of ie ook kleine bruggen bouwt. Ze zijn in ieder geval wel mooi.
|
|
|
 Free Forums with no limits on posts or members.
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|