Skin Autumnea designed by Zeus00 of the IF Skin Zone.

Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (5) 1 2 [3] 4 5  ( Go to first unread post )

Oud spul in een nieuw jasje
RutgerSHM
Posted: Dec 12 2010, 09:20 PM

Group: Meesterbouwer
Member No.: 22

Mooi treinstel steven, een lang verwachte aanvulling op de Mat 46 2tjes!

Groeten,
Rutger
Stevado
Posted: Dec 14 2010, 10:19 AM

Member No.: 10

Hallo allemaal,

De ELD4 met het nummer 668 zoals zij er na 1962-68 uit zag.
(Posted Image)

De invloeden van het ouder worden is, bij de trein, zichtbaar aan de beplating. ;)

Groetjes van Stevado
mrVanderWel
Posted: Dec 14 2010, 10:37 AM

Member No.: 32

Hij is mooi roestig en vies. Dat mag ik graag zien, een beetje viezigheid misstaat nooit op, met name, de oudere treinstellen. Wat zwarte drab van de stroomafnemers, wat roest van de wielen en wat afgebladderde verf mogen er wat mij betreft altijd zijn, helemaal als we nog even moeten lopen voordat we aan het eind van het treinstel zijn
:lol:

Groeten,

Jan
wloefje
Posted: Dec 14 2010, 11:21 AM

Member No.: 57

Ben het geheel eens met Jan !
Niks mooier als smerig. :lol:

En kijk toch eens die snor,.. geweldig toch?

Zonde dat die verdwenen is...... bij de NS dan.....

Grtz, (Posted Image)
leen
Posted: Dec 14 2010, 05:15 PM

Screenshot Meester

Member No.: 3

Hey dat zit wel snor.

Dit is misschien wel de mooiste. En ja, gebruikerssporen horen erbij. Maakt het allemaal net iets echter. Weer een prachtig exemplaar Steven, dank je wel.

Staat je goed Walter, zo'n 5 vingerige snor. :lol:

Groeten, met snor
(Posted Image)
Stevado
Posted: Dec 15 2010, 01:02 PM

Hallo allemaal,

De inkt is nog niet droog van de vorige post of de volgende mag bekeken worden door de kritische ogen van de toeschouwers. ;)

(Posted Image)

In het kader van Spoorslag 70 begon men al in 1969 alle treinen te voorzien van NS-logo`s en sinds 1958 werden er de gele eerste-klassestreep bij alle treinstellen aangebracht.

Het voordeel van een extra vrije dag.
(Posted Image)

Groetjes van Steven.

This post has been edited by Stevado on Dec 15 2010, 05:50 PM
Zwabberaar
Posted: Dec 15 2010, 06:26 PM

Group: Admin
Member No.: 1

En dat je maar HEEL vaak vrije dagen mag hebben Steven, want eigenlijk is dat een feestjes voor ons allen! :cheer:
mrVanderWel
Posted: Dec 15 2010, 07:16 PM

Member No.: 32

Mooi gemaakt Steven, ik zag die met blauwe banen al op je site en kan eigenlijk niet wachten tot ik m in huis kan halen. (maar eerst een legale trainz kopen ;) )

Wat zijn je toekomstige plannen eigenlijk (in verband met "we want more!!!")? Ga je nog meer mat '46 of ouder bouwen of ga je met je andere materieel verder? Of ga je kerstvakantie houden, dat kan ook nog :lol:

Groeten,

Jan
Trainspotters
Posted: Dec 15 2010, 08:41 PM

Turbator

Member No.: 7

Fuck a duck man.
Extra dagje vrij huh ............. dat er nog maar veel van dit soort dagen mogen langskomen.

groet,
TS
Stevado
Posted: Dec 15 2010, 09:19 PM

Jan,

De plannen zijn om de ELD2 serie ook maar kompleet te maken met nog drie verschillende uitvoeringen, daarna twee uitvoeringen van de omBC,en dan nog twee gele uitvoeringen van de DE2, van zeker er één uitvoering gaat iemand heel erg blij worden, dat tot zover over het oude spul, alles natuurlijk onder voorbehoud, want de inspiratie kan zo maar weg zijn. :(

Daarna ben ik aan het twijfelen over de sprinters, oud en/of nieuw, een serie van de 600 diesel elektrische loks of een serie van de 6400 loks.
Daarna ?? geen idee (nog).

Groeten van Steven.
FokkeB
Posted: Dec 15 2010, 09:58 PM

Member No.: 21

Steven

Mooi werk! en als ik jou was: gewoon niet twijfelen! gewoon doen (zoals je al zo vaak hebt gedaan....) maar dat wist je wel..

groeten uit Wommels!

FokkeB
huubbaar
Posted: Dec 15 2010, 10:18 PM

Member No.: 8

Inderdaad weer mooi werk Steven,dankjewel.
Groet,
Huub.
leen
Posted: Dec 15 2010, 11:03 PM

Screenshot Meester

Member No.: 3

Goeie genade,
Ik ben een avondje weg, kom thuis, nog even op het Boemeltje kijken en dan val ik haast van m'n stoel. Twee versies..... :Y: Jajaja hier word je echt blij van. Steven, ik heb nog een dag of 2 over, misschien kan ik je die schenken? Machtig mooi weer. :worship: Dank je wel.

Groeten,
Leen

PS, ik lees net de tweede post en als ik al niet blij had geweest, dan was ik dat nu geworden. :cheer: Wordt een persoonlijk feestje. :)

This post has been edited by leen on Dec 15 2010, 11:05 PM
Zwabberaar
Posted: Dec 16 2010, 11:48 AM

Group: Admin
Member No.: 1

Ik juich met je mee Leen. :cheer: ...
playertwo
Posted: Dec 16 2010, 10:01 PM

Group: Members
Member No.: 24

En ik juich erg graag mee met Leen en Zabberaar. Hulde aan jou als bouwer van al dit moois Steven en als ik dat zo hoor inspiratie genoeg.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.

Pages: (5) 1 2 [3] 4 5 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1014 seconds | Archive