| Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
[2010]Vage errors bij de mooie spullen van Stevado, Misschien toch bij '04 moeten blijven...
| dd-ar |
|
Group: Members
Member No.: 9

|
Goedeavond trainzers,
Heb vanavond ff TS2010 (legaal) gedownload... je moet toch wat met je geld zullen we maar zeggen? Nouja.. allemaal leuk en aardig maar als ik al het mooies van Stevado wil binnenhalen volgen er een hele hoop errors. Zo werkt de koploper niet (in de CM word het weergeven als 'Faulty' en kan ik helaas niet met de mooie creaties van Stevado rijden...
Weet iemand misschien een oplossing of waardoor dit probleem komt?
Alvast bedankt...
Koos
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Group: Meesterbouwer
Member No.: 3

|
He Koos. Kijk even of ze openstaan voor bewerking. Als dat zo is kan TRS en (nog) niets mee. Mocht het zo zijn dat dit content niet te gebruiken is, is dit voor mij een reden om 2010 niet aan te schaffen.
Groeten, Leen
|
|
|
| mrVanderWel |
|
Member No.: 32

|
Beste Koos,
De Stevado content vertoont inderdaad een aantal errors in ts 2010, voornamelijk de cabs. Deze errors zijn onder andere een groot aantal attachment points die ts2010 niet kan vinden, en dat is dan direct fataal voor de content. Ik heb er nog niet uitgebreid naar gekeken maar ik ben bang dat dit probleem door niemand anders dan Stevado zelf opgelost kan worden, of hij moet de gmax files met ons willen delen zodat we dit probleem zelf op kunnen lossen.
Ik heb hem dit ook zelf horen noemen in een van zijn posts, waarschijnlijk omdat het dls zijn klm icm en beelen weigerde.
groeten,
Jan
|
|
|
| FokkeB |
|
Member No.: 21

|
Hoi Koos
Steven zijn content werkt wel gewoon in 2010. Ondanks de foutmeldingen van niet gevonden attatchmentspoints en niet te laden textures worden zijn treinen wel gewoon weergegeven in het spel. Ik heb maar 1 trein die niet werkt; en dat is de gele planV. Hier wordt door de CMP van gemeld dat de hoofd-TGA niet kan worden gevonden.... terwijl ie er wel gewoon instaat. Ik denk dat het eerder in het opslaan van content misgaat dan dat het aan de content zelf ligt. Want: de groene doet het wel gewoon. Ook ik heb er nog niet uitgebreid naar gekeken, maar wat ik wel heb gedaan is in de naam de hoofdletters aanpassen, wat niet tot resultaat heeft geleid. We zullen wel eens verder zien, maar ik geloof niet dat het aan de content zelf ligt en ook niet dat Steven zijn files moet aanpassen.
FokkeB
|
|
|
| dd-ar |
|

|
Hoi FokkeB,
Ik zal je sterker vertellen dat werkelijk geen enkele trein van Stevado het bij mij doet. Ook de treinen van GM werken niet... wat een enorm baggerspel.. enorme miskoop... Ik kan me er zo kwaad om maken dat elke keer als je een nieuwe versie koopt er weer zoveel problemen zijn... ze leren ook niks zeg,, dat pestzooitje bij Auran...
Koos
This post has been edited by dd-ar on Feb 7 2010, 06:11 PM
|
|
|
| wloefje |
|
Member No.: 57

|
Wel, ik heb weliswaar niet zoveel content van Steven maar zijn geniale Beelen draaien in mijn 2010 uitstekend. Mooi gezicht in de sneeuw hoor. ( Posted Image) Genieten hoor. Ook zijn sikjes doen t prima. Grtz, Walter :D
|
|
|
| FokkeB |
|
Member No.: 21

|
Koos
Hier doet alles van GM het ook gewoon. Misschien moet je even een vinkje plaatsen bij de compatible mode in options. Wellicht dat het dan wel goed gaat.
FokkeB
ps; zo'n bagger spel is het niet, zodra je er wat meer in gaat doen dan leer je de mogelijkheden t.o.v. andere versies wel waarderen.
|
|
|
| dd-ar |
|

|
Dat heeft zoden aan de dijk gezet FokkeB, bedankt. Het meeste werkt nu gelukkig weer alleen heeft de HLE 11 van GM geen pantograven, maar dat is te overzien.
Nogmaals bedankt,
Koos
|
|
|
| playertwo |
|
Member No.: 24

|
Weet je zeker of je de HLE 11 dan wel compleet hebt, en zo ja welke foutmelding(en) geeft CMP bij de loc?
Voor de (over)wegen van GM moet je maar eens rustig gaan kijken op het forum. JPS heeft een hele handleiding gemaakt, en online gezet, hoe je ze foutloos kan krijgen.
|
|
|
| Richard |
|
Member No.: 125

|
Ik heb al 't spul van Stevado's site geplukt (legaal) en er is niets wat niet werkt. Gewoon dubbelklik op het cdp bestand en de rest gaat vanzelf. Kost maar één tientje en dat is het dubbel en dwars waard.
Gegarandeerd 100% werkend in TS2010EE.
Is dit nou reclame of niet? Krijg ik nou bonuspunten?
EDIT:
DAMN!
Dit draadje is al een JAAR oud! Stom stom stom...
This post has been edited by Richard on Feb 20 2011, 12:47 AM
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
1 jaar maar? Gelukkig kennen wij hier geen limiet. Bonuspunten?? Je hebt jezelf verzekert van gratis content zodra deze door Stevado worden uitgebracht.
groet, TS
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
Ja, ja, ik heb wel eens een tientje minder goed besteed. :lol:
Groeten uit bewolkt Amsterdam,
Jan
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
Zelden een tientje zo goed besteed als aan Steven's TS2010 spullen.
@Richard ... geen probleem hoor om oudere topics opnieuw naar voren te halen.
|
|
|
| wloefje |
|
Member No.: 57

|
Hè ? :o
Hebben wij ook ouwe topics? :P
Donatie's aan Steven zijn hun geld driedubbel overdwars waard !
Grtz, Walter :D
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
| QUOTE (wloefje @ Feb 21 2011, 05:10 PM) | Hè ? :o
Hebben wij ook ouwe topics? :P
Donatie's aan Steven zijn hun geld driedubbel overdwars waard !
Grtz, Walter :D |
We hebben geen ouwe topics ... wel "rijpe" :unsure:
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|