| Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
JPS' screens, knutselen en verven
| leen |
|
Screenshot Meester
Group: Meesterbouwer
Member No.: 3

|
:lol:
|
|
|
| yellowcake |
|
Group: Members
Member No.: 117

|
Dit zijn zeker mooie platen.
En wat de winter betreft. Ze hadden het over een horrorwinter, dat kan naar mijn idee 2 kanten op, namelijk die van veel te koud of te warm
|
|
|
| JPS |
|
Member No.: 17

|
:lol: Ik voel me bij den Fokke genomen... Wordt daar zoooooo opgeFokked van..... :tease: :lol: @ Abri-Koos: Fokke off, man!!!! :P :lol:
Groetjes, Fokking Jos :111:
|
|
|
| FokkeB |
|
Member No.: 21

|
U riep??
FokkeB
:111:
|
|
|
| Koos |
|
Member No.: 9

|
Pfff wat slecht van mij! Ik bedoelde natuurlijk, mooie screens Jopasch. :D Ik snap niet hoe ik bij FokkeB kwam. Ik had niet eens wat op. :(
Vriendelijke (zondagse) groeten,
Koos
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
| QUOTE (FokkeB @ Nov 6 2011, 10:15 AM) | | U riep?? FokkeB |
Jemig man wat leuk jou te zien/lezen. En wat schaam ik me diep .......... d't staat nog een PM. -_-
*edit:
| QUOTE | | Dat soort opmerkingen laat ik graag aan een ander over, die zijn daar veel geslepener in dan ondergetekende. |
Dank je Jos. :111:
groet, Wilko
This post has been edited by Trainspotters on Nov 6 2011, 11:17 AM
|
|
|
| wloefje |
|
Member No.: 57

|
Heeheee... inspiratie opgedaan Jos ? Eindelijk weer platen van jouw hand !!
Nou, het is wel duidelijk.... ik moet weer naar school :P Er valt een hoop (bij) te leren op die 'leuke' school!! :lol: "Pussy, pussy !"
Mooi..... en panorama beelden ook nog ! Zijn de fabrieksgebouwen te combineren soms ?
Grtz, Walter :D
This post has been edited by wloefje on Jul 7 2012, 10:49 AM
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
Leuk, vooral het Van Gend & Loos depôt vind ik zeer imposant. B)
En zie ik daar alweer een nieuwe onderwijsvorm? In mijn tijd hadden we alleen de MMS, ook wel verbasterd tot Mooie Meisjes School. :D
Groeten uit zonnig Amsterdam,
Jan
|
|
|
| JPS |
|
Member No.: 17

|
Fabrieksgebouwen (hallen en kantoren) en laadperrons zijn te combineren, maar om de grijze band in de gevels op gelijke hoogte te krijgen, moeten de kantoren 1,2m omhoog. En een trapje erbij... (optioneel) ;) Op 0m hoogte zit de grijze band van de kantoren tegen de onderkant van de grijze band van de hallen. Bij het VG&L-gebouw staat het kantoordeel met ingang 1,2m omhoog. Het andere deel en de hallen staan op hoogte 0m. Lengte x breedte van (het hoofddeel van) de kantoren is 20m x 15m en dat is hetzelfde als één segment van een fabriekshal. Lengte x breedte van het torentje/de uitbouw is 8m x 8m. ( Posted Image) Inzet v.l.n.r.: FabrieksKantoor 1, 2, 3 en 4. Nr 4 heeft alleen ramen en dient als uitbreiding voor kantoor 1, 2 of 3 en/of de fabriekshallen. De Laadperrons hebben bij plaatsing dezelfde hoogte als de laadperrons van de hallen (1.075m) en kunnen gebruikt worden als verlenging en/of oprit. De totaalhoogte van de laadperrons (ook van de hallen) is 2,575m. De laadperrons en alle gebouwen kunnen dus nog een heel eind omhoog zonder te gaan zweven. Delen van de Meisjesschool staan omhoog... :lol: ( Posted Image) Één maal FabrieksKantoor 1, twee maal Fabriekskantoor 4 en trapjes en ... Groetjes, Jos B)
|
|
|
| mrVanderWel |
|
Member No.: 32

|
Keigave content laat je nu zien Jos. Ik heb al wat modulaire fabriekshallen gevonden maar geen met een baksteen texture zoals je vaak in Nederland zou vinden. Komt zeker weten van pas.
| QUOTE | | Delen van de Meisjesschool staan omhoog... :lol: |
Ik geloof dat datgene wat omhoog staat niet veel met de meisjesschool te maken heeft...
| QUOTE | Één maal FabrieksKantoor 1, twee maal Fabriekskantoor 4 en trapjes en ...
|
Met het huidige 's zomerse weer is de verleiding groot om aan één of ander uiteinde van de trainz route een strand aan te leggen en een strand kan niet zonder badgasten. Daarom vind ik het jammer dat je die zin niet hebt afgemaakt. ;)
Groeten,
Jan
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
dat kan niets anders zijn dan .......... potplanten. Zelfs ingezoomd is dat het enige wat omhoogstaat. Ben daar heilig van overtuigd omdat in de bosjes is gekeken of ik mezelf, Walter, 1 van de Jannen, Jos, Eric of Leen kon vinden maar nada. ;)
groet, Wilko
|
|
|
| huubbaar |
|
Member No.: 8

|
Mooie gebouwen Jos,die krijgen zeker en vast een plek op mijn Ned5060route. Heel erg bedankt! Groet, Huub.
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
Hey kijk eens aan. Mooie gebouwen Jos, waar je dus veel mee kan doen. Net als de rest ben ik erg onder de indruk van het formaat van het van Gent en Loos gebouw. Dit bedrujf was toen blijkbaar op z'n hoogtepunt.
Bij de meidenschool dus ook een hoogtepunt. Bij het linker gebouw op het dak. Waarschijlijk is dat Wilko die op zoek is of één van ons zich ergens in de bosjes bevindt. :lol:
Mooi spul Jos, dank je wel.
Groeten, Leen
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
Het idee van zo'n modulair pakket is een fraaie oplossing om veel verschillende mogelijkheden uit één en hetzelfde bouwwerk te realiseren. Prima idee Jos. B)
Blijkbaar weten al m'n voorgangers waar deze lekkernijen op het world wide web te vinden zijn, ondergetekende tast echter geheel in het duister. Zou je zo vriendelijk willen zijn een lampje aan te steken. :D
Groeten uit bewolkt Amsterdam,
Jan
|
|
|
 Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|