Skin Autumnea designed by Zeus00 of the IF Skin Zone.

InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) [1] 2  ( Go to first unread post )

Screenshot duel FINALE!, met Eeuwige Roem als inzet

Welke van deze platen verdient Eeuwige Roem?
user posted imageLEEN [ 1 ]  [12.50%]
user posted imageGERT [ 4 ]  [50.00%]
user posted imageLEEN [ 0 ]  [0.00%]
user posted imageJETTUH [ 3 ]  [37.50%]
user posted imageGERT [ 0 ]  [0.00%]
Total Votes: 8
Guests cannot vote 
Zwabberaar
Posted on Nov 15 2008, 07:49 PM

Group: Admin
Member No.: 1

Hieronderboven vind je de vijf deelnemers die, na lang strijden, de grote finale hebben weten te bereiken. Stuk-voor-stuk zijn dit meesterwerken maar toch kan er maar één de titel van Eeuwige Roem toebedeeld krijgen.

Schroom niet om te stemmen en of je stem hier in het topic te verduidelijken. Veel plezier en veel succes voor alle deelnemers.

Z.
Psycopax
Posted on Nov 15 2008, 09:28 PM

Group: Meesterbouwer
Member No.: 13

Hoi hoi ,

Ik heb op Leen gestemd ... kan moeilijk op mezelf stemmen :lol:
Ook de screen van Jettuh is zeer prachtig natuurlijk B)

Grtz Gert

PS : hè .. helemaal geen Zwabberaar ertussen :huh:
playertwo
Posted on Nov 15 2008, 09:31 PM

Group: Members
Member No.: 24

Ik kan niet kiezen uit dit moois, ik heb 'nullvote' gekozen.
leen
Posted on Nov 15 2008, 10:21 PM

Screenshot Meester

Member No.: 3

:lol: Ik heb op Leen gestemd ... kan moeilijk op mezelf stemmen   :lol:

Dit geldt natuurlijk ook voor mij. Ik vind dat de screen van Gert het verdient om met "Eeuwige roem" bestempeld te worden, omdat alles aan dit shot klopt. Een waar meesterwerk Gert.

Die van Jettuh mag er inderdaad ook zijn hoor.

Groeten,
Leen

This post has been edited by leen on Nov 15 2008, 10:22 PM
Trainspotters
Posted on Nov 16 2008, 01:24 AM

Turbator

Member No.: 7

Met al dit moois moet ik daar even over nadenken.

groet,
Trainspotters
Zwabberaar
Posted on Nov 16 2008, 01:29 AM

Het bewijs dat er niet aan vriendjespolitiek gedaan wordt hier is het feit dat niet één van mijn screens is weten door te dringen tot de finale. Alhoewel twee plaatjes de halve finale van de "runners-up" wisten te bereiken, heb ik niet één duel winnend af weten te sluiten. Moet maar weer gauw flink gaan oefenen met bouwen en plaatjes schieten.

Eens te meer blijkt wat een enorme vlucht de kwaliteit van het maken van screenshots heeft genomen het afgelopen jaar. Dat is een compliment aan alle mensen die hier meegedaan hebben met de duels en volwassen genoeg zijn geweest om kritiek te verdragen. Een groep waaarvan het een eer is om er deel van uit te maken.

Vincent
Posted on Nov 16 2008, 09:54 AM

Member No.: 42

Hey

ik heb nog niet gestemd maar ik krijg dat ik al wel heb gestemd had alleen de onderste van gert aangeklikt en toen op view results geklikt en kan nu niet meer stemmen

Groetjes Vincent
Psycopax
Posted on Nov 16 2008, 10:39 AM

Member No.: 13

Hè Zwab ,

Ik ben het volledig met je eens , als je ziet wat er sinds het bestaan van dit Forum
aan screens voorbij is gekomen .. dan hebben we er allemaal iets van geleerd .

Ik moet dan ook zeggen , dat hier op dit Forum .. en het vergelijk met andere ,
de screens giga hoog van kwaliteit zijn .

* Tjah , de screens van jou .. hebben zeker ook de '' suprieur '' niveau !
Dat de screens niet door zijn begrijp ik dan ook niet .

Hoe dan ook .. het is maar een benaming '' Superieur '' .
En er kan maar 1 winaar zijn ( klopt ) .

Mijn mening hierover is .. iedereen die heeft mee gedaan verdient de
prijs '' Suprieur ''

Niet te vergeten , de contentbouwers ! ;)

Zwabberaar
Posted on Nov 16 2008, 11:46 AM

QUOTE (Vincent @ Nov 16 2008, 09:54 AM)
Hey

ik heb nog niet gestemd maar ik krijg dat ik al wel heb gestemd had alleen de onderste van gert aangeklikt en toen op view results geklikt en kan nu niet meer stemmen

Groetjes Vincent

Dat klopt, er staat bij dat je je "vote forfeit" als je de voorlopige resultaten wilt zien.
EdwinTrainz
Posted on Nov 16 2008, 11:54 AM

Member No.: 37

Ik kan niet kiezen tussen gert jettuh en gert, maar ik moet eerst even zeggen alle screens zien er fantasties uit.

Dan nu mijn oordeel, ik vind de eerste van gert er mooi de trein komt erg echt over ik vind het landschap mooi en het is net of iemand in het gras is gaan zitten om 's ochtends vroeg foto's te schieten.
Die van jettuh vind ik ook erg mooi maar door het vele groen komt voor mij de trein wat te veel naar voren, ik had een minder opvallende trein gekozen, maar das mijn mening. Verder zijn de contents erg goed gekozen.
Die andere van gert is ook weer erg mooi. Vind vooral de huizen en de graffitie op de achtergrond erg mooi, alleen de weg, tja daar is al veel overgezegt. En ik zie liever screens met trein.

Ik ga dan voor de eerste van gert want die vind ik erg mooi en ik kan er geen min punten op ontdenken van dat had ik iets anders gedaan.

Groeten EdwinTrainz :P
Trainspotters
Posted on Nov 16 2008, 04:49 PM

Turbator

Member No.: 7

QUOTE (Vincent @ Nov 16 2008, 09:54 AM)
Hey

Groetjes Vincent

Je hebt blanco gestemd Vincent.
Mss dat Zwab jouw stem nog meeteld als je hem ff PM-t.
Zou toch zonde zijn als door non kennis hoe deze stemming werkt een stem verloren gaat.

groet,
Trainspotters
leen
Posted on Nov 16 2008, 05:34 PM

Screenshot Meester

Member No.: 3

Ik wil ook nog wel even wat kwijt over de screens van Zwab. Zoals je ongetwijfeld weet zijn er veel mensen (waaronder ik) die enorm veel van jouw screenshots leren en / of geleerd hebben. De manier waarop je een bepaalde sfeer neer weet te zetten wordt maar door weinigen geëvenaard. Hoe komt het dan dat er niet één is doorgedrongen? Geen idee Zwab, maar aan jouw screens ligt dit niet. Ik heb een mateloze bowondering voor jouw manier van bouwen al vanaf je eerste screenshots op Trainz.nl. Samen met Huub en Trains hebben jullie daar heel wat prachtige platen neergezet. Ik bouw pas een jaar of twee en heb al enorm veel van jullie geleerd. Misschien dus niet in de finale, maar wat mij betreft hebt je de status "Superieure Kwaliteit" al jaren geleden verdiend.

Groeten,
Leen.
Meering
Posted on Nov 18 2008, 08:12 PM

Member No.: 43

Ja hier zijn we weer heb ze alle vijf gezien ik wil zeggen dat ze alle vijf van goede kwaliteit zijn niks op aan te merken
Maar ik moest kiezen ik hou van de natuur dus kwam gert en jettuh er uit bij mij ik wou uit solidariteit niet op gert stemmen dus heb ik op jettuh gestemd maar dat geeft niks aan op de andere vier ze waren allemaal heel mooi

groetjes cor
Zwabberaar
Posted on Nov 18 2008, 08:30 PM

QUOTE (leen @ Nov 16 2008, 05:34 PM)
Ik wil ook nog wel even wat kwijt over de screens van Zwab. Zoals je ongetwijfeld weet zijn er veel mensen (waaronder ik) die enorm veel van jouw screenshots leren en / of geleerd hebben. De manier waarop je een bepaalde sfeer neer weet te zetten wordt maar door weinigen geëvenaard. Hoe komt het dan dat er niet één is doorgedrongen? Geen idee Zwab, maar aan jouw screens ligt dit niet. Ik heb een mateloze bowondering voor jouw manier van bouwen al vanaf je eerste screenshots op Trainz.nl. Samen met Huub en Trains hebben jullie daar heel wat prachtige platen neergezet. Ik bouw pas een jaar of twee en heb al enorm veel van jullie geleerd. Misschien dus niet in de finale, maar wat mij betreft hebt je de status "Superieure Kwaliteit" al jaren geleden verdiend.

Groeten,
Leen.

Dankjewel Leen, dat is een bijzonder fraai compliment dat je hier geeft en dat vind ik meer dan leuk om te lezen.

Het was een beetje gekscherend bedoeld dat niet één van mijn werkjes de finale gehaald hebben en met name positief bedoeld naar alle andere deelnemers.

De kwaliteit van de plaatjes is enorm gegroeid het afgelopen jaar en als ik daar een bijdrage aan heb geleverd dan is dat beloning genoeg voor mij.

Als ik nu hier naar de vijd finalisten kijk dan zie ik een enorme berg talent, fantasie en inzet waarmee bewezen is dat leden met en van elkaar kunnen leren en ook nog eens een leuke tijd kunnen hebben.

JPS
Posted on Nov 18 2008, 09:51 PM

Member No.: 17

:blink: Oeps, er ging iets fout en voordat ik door had hoe er gestemd dient te worden, kwam er een melding dat ik al gestemd had...

Maar waar die stem nu terecht is gekomen? :wacko:

JPS B)
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Pages: (2) [1] 2 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1540 seconds | Archive