Skin Autumnea designed by Zeus00 of the IF Skin Zone.

InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (24) « First ... 21 22 [23] 24  ( Go to first unread post )

Welkom
WarFighterNL24
Posted: Jul 29 2012, 07:45 AM

Group: Members
Member No.: 226

hallo mensen ik ben Patrick Winter 24 jaar oud ik speel al een tijdje trainz 10
in het dagelijkse leven kom ik met de regelmaat in contact met echt spoor ik ben vrijwilliger bij de Veluwsche Stoom Maatschappij wij rijden tussen Apeldoorn en Dieren ik ben als vrijwilliger verantwoordelijk voor het infrawerk dus ben veel in de winter actief bezig daar mijn persoonlijke passie gaat daarom uit naar de sik, de moderne sik, en de stoomloco's
wloefje
Posted: Jul 29 2012, 09:36 AM

Group: Meesterbouwer
Member No.: 57

Van harte welkom op dit forum Patrick !
Hier kun je al je vragen kwijt en vindt je de antwoorden om je hobby verder te vervolmaken !
Hier zie je de mooiste dingen aan je oog voorbij trekken, van modern materieel, stoom en diesel tot aan de mooiste modellen met de mooiste rondingen waarbij het kwijl je uit de mond zal lopen :drool:
Verder vindt je hier ook een bonte verzameling van geschiftelingen die het bedrijven van onze hobby nóg leuker maakt :tease:
Heb je vragen, stel ze.. je krijgt gegarandeerd antwoord en hulp van een stel supertechneuten op het gebied van constructie, ontwikkeling enz. enz. !!
Mocht je ook interesse hebben op andere gebieden,.. wel..... ook daarover kun je adviezen krijgen !
:cheers:

Veel plezier bier, ehh.. hier !!!

Grtz, Walter :D

This post has been edited by wloefje on Jul 29 2012, 09:44 AM
WarFighterNL24
Posted: Jul 29 2012, 09:44 AM

ja dat had ik al gezien ik ben dan ook enorm blij dat er een normaal Nederlands forum aanwezig is voor Trainz
Jananton
Posted: Jul 29 2012, 10:49 AM

Member No.: 120

Welkom Patrick in dit, ik kan wel zeggen, gezelligste treincafé van de Lage Landen. :D

Er wordt hier heel wat afgeboemeld, gelardeerd met bij tijd en wijle zeer zinnige hints en tips. :rolleyes:

Kortom, al die vreemde, gestoorde geschiftelingen, zoals Walter dat zo treffend heeft gevat, ach, dat gaat vanzelf. :schater:

Groeten uit zonnig Amsterdam,

Jan
Zwabberaar
Posted: Jul 29 2012, 11:46 AM

Group: Admin
Member No.: 1

Welkom Patrick. Leuk dat je ons gevonden hebt. Nog leuker vind ik dat je actief aan het grootspoor werkt. Hou ons op de hoogte va alle ontwikkeling bij de VSM.
WarFighterNL24
Posted: Jul 29 2012, 01:29 PM

dat komt zeker goed zwabberaar
olaf99
Posted: Jul 29 2012, 02:41 PM

Member No.: 67

QUOTE (WarFighterNL24 @ Jul 29 2012, 09:44 AM)
ja dat had ik al gezien ik ben dan ook enorm blij dat er een normaal Nederlands forum aanwezig is voor Trainz

Hallo

Welkom.

Ik sluit me volledig bij je aan. :D :lol:

Olaf
leen
Posted: Jul 29 2012, 07:34 PM

Screenshot Meester

Member No.: 3

Hartelijk welkom op dit forum Patrick,
Ik hoop dat je je hier een beetje thuis gaat voelen. Op het moment is het een beetje rustig, maar er valt nog genoeg te zien en te lezen lijkt me. Heel veel plezier.

Groeten,
Leen
WarFighterNL24
Posted: Jul 29 2012, 07:38 PM

is stevado hier ook lid als ik vragen mag
leen
Posted: Jul 29 2012, 07:41 PM

Screenshot Meester

Member No.: 3

Yep,
Maar volgens mij is hij op dit moment met vakantie. Net als ik. :D

Groeten,
Leen

Trainspotters
Posted: Jul 29 2012, 08:28 PM

Turbator

Member No.: 7

QUOTE (WarFighterNL24 @ Jul 29 2012, 07:38 PM)
is stevado hier ook lid als ik vragen mag

Welkom,

Rechts boven onder het boemeltje logo zie je members ....... waarop je kan klikken (mocht je nog meer leden willen achterhalen).

groet,
Wilko
sluisma
Posted: Aug 31 2012, 12:40 PM

Member No.: 230

Hi,

Ik ben MArcel en kwam een paar prachtige kuntwerken van van Gend & Loos DAF's tegen. Ik heb een uitgebreide verzameling (DAF) vrachtwagen foto's, waaronder een hele serie originle bedrijfsfoto's van de firma van Gend & Loos. Heel mooi gemaakt.

Zijn er hier mensen die bedrijfsfoto's van deze mooie vervoerder hebben ? In het digitale tijdperk is een goede scan + emailadres de manier om foto's te ruilen.

Ben ook webmaster van : www.historisch-kermistransport.nl

Verder aan de hand van dezxe website in voorbereiding een boek over kermistransport door de jaren heen.

Hartelijke groet,
Marcel

:D
wloefje
Posted: Aug 31 2012, 05:52 PM

Member No.: 57

hoi Marcel,
Wellicht is Jos (JPS of zoals hij bij het DLS heet 'jopasch') onze createur des automobiles DAF geïnteresseerd in tekeningen van bv de DAF 2000 DO.
Mjah.. ik laat wel heel erg blijken waar ik naar uitkijk... sorry Jos !

Leuke website trouwens.

Grtz, Walter :D
Jananton
Posted: Aug 31 2012, 06:48 PM

Member No.: 120

Welkom in dit prettig gestoorde hoekje van hollandse, wat zeg ik, beneluxiaanse liefhebbers van treinen en al wat daar omheen hangt Marcel. :D

Groeten uit bewolkt Amsterdam,

Jan
Zwabberaar
Posted: Aug 31 2012, 07:25 PM

Group: Admin
Member No.: 1

Welkom Marcel,

Hele leuke site inderdaad :)
InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.

Pages: (24) « First ... 21 22 [23] 24 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0741 seconds | Archive