Enjoy forums? Start your own community for free. | Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Welkom
| Jananton |
|
Group: Members
Member No.: 120

|
Wat een commotie over vier jaar, nog geen zucht in de eeuwigheid heren. :lol:
Maar, eh, een biertje, of natuurlijk zo'n schotse knaap, zeg dat dan meteen. :drink:
Groeten uit schemerig Amsterdam,
Jan
|
|
|
| wloefje |
|
Group: Meesterbouwer
Member No.: 57

|
| QUOTE (Richard @ May 1 2012, 06:48 PM) | Hmmm.... drie keer raden wie er straks als eerste met een fles Boemeltjebier op de proppen komt... Als ie z'n eer hoog wil houden verwacht ik hier binnen een uurtje een screen van 'm.
|
Binnen het uur... :o Waarschijnlijk heeft Rich tóch iemand anders op het oog.... kan verder nog mijn Maat bedenken, Erik, Huub... allemaal echte liefhebbers.. (ongetwijfeld zijn zo'n beetje álle Boemelaars "liefhebber", maar goed... ;) ) Het zou wat wezen zeg... ons "eigen" bier... :lol: ( Posted Image) Ons eigen café ?? Met een leuk uithangbord/logo ?? ( Posted Image) :111: :P Walter :cheers: PS 't Logo komt overigens van deze ... "kroeg" ;) Overigens is er ook een Whisky Train.... Zie DITTE(Ben al aan het sparen voor de reis... en een nieuwe verzameling :P )
|
|
|
| huubbaar |
|
Member No.: 8

|
Geinig,die bierkruiken Walter,hoe kom je daar nou aan...oja gefeliciteerd nog met 4 jaar boemelen, op naar het eerste lustrum. Groet, Huub.
|
|
|
| Jananton |
|

|
Walter, ik zou haast zeggen, dat is dan in kannen en kruiken. :D
Het logo is ook niet verkeerd, al geloof ik, kijkend op de link, ze daar met boemelen toch iets anders dan treintjes bedoelen. :schater:
Groeten uit schemerig Amsterdam,
Jan
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
:lol: Hij is weer geweldig Maat. Hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar.
Groeten, Leen
|
|
|
| huubbaar |
|
Member No.: 8

|
Ik zie dat vandaag een oude trainzlegende lid is geworden van Boemeltje..welkom plaatsgenoot Tiger-trainz. Groet, Huub.
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
Ik zie 'm ook rondsnuffelen. Welkom Tiger, leuk om te zien dat je weer met Trainz bezig bent.
groet, Wilko
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
| QUOTE (Trainspotters @ May 15 2012, 11:14 PM) | Ik zie 'm ook rondsnuffelen. Welkom Tiger, leuk om te zien dat je weer met Trainz bezig bent.
groet, Wilko |
Klopt helemaal. Account vrijgegeven ... van harte welkom TT :)
|
|
|
| Zwabberaar |
|
Group: Admin
Member No.: 1

|
Tiger is terug maar heeft niet de juiste knoppen gevonden. In plaats van op "reply"onder aan de pagina te drukken is de "report" knop gebruikt zodat alleen De Grote Boze Wolf zijn bericht kan lezen.
Tiger vertelde hem het volgende:
"Hallo allemaal, Ja het klopt ik ben weer wat aan het rondkijken. Bouwen doe ik nog niet ,maar gewoon weer wat neuzen en wie weet ,tenslotte het bloed kruipt enz enz Ik weet zelfs niet eens hoe ik een bericht moet plaatsen hier , ik hoop dat dit berichtje lukt. En het is best leuk te zien wat iedereen aan het doen is zowel oude bekende als voor mij nieuwe trainzers. Maar het belangrijkste voor mij is ik ben er weer."
Dus Tiger, als je een berticht wil plaatsen dan kan je heb beste de "Add reply" knop gebruiken en die kan je onderaan elke pagina vinden.
Nogmaals: welkom terug!
|
|
|
| wloefje |
|
Member No.: 57

|
Hoera Tiger is back !! Welkom kerel en net als iedereen ben ik blij dat je bloed weer is gaan kriebelen ;) Grtz, Walter :D
|
|
|
| Jananton |
|

|
Zo zie je maar weer, treinen hebben iets verslavends. (Sssst niet verder vertellen i.v.m. accijns) :rolleyes:
Ook kroeglopen met de daarbij behorende versnaperingen kunnen deze eigenschap herbergen, dus welkom, je zit goed hier bij het vrolijkste treincafé van de Pays Bas. :D
Groeten uit zonnig Amsterdam,
Jan
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
En natuurlijk ook van mij een hartelijk welkom TT
Zeker leuk dat je weer een beetje aan het rondkijken bent. Voel je tot niets verplicht en geniet vooral. Ik hoop dat je de reply knop vaak weet te vinden.
Groeten, Leen
|
|
|
| tiger-trainz |
|
Member No.: 216

|
Hallo allemaal
Ik hoop dat dit de goede knop is . Als dit inderdaad de goeie is zal ik er best wel veel gebruik van gaan maken. Fijn zo door jullie onvangen te worden ,dat geeft nog meer kriebels dan jullie vermoeden. Jullie horen zeker van mij ,ik ga dank ik binnenkort eens beginnen met een huisje of zo hihi gewoon weer ff wat doen. En aan de boemel ha dat ga ik vaak best lekker :cheers: gr tiger :lol:
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
| QUOTE | | ik ga binnenkort eens beginnen met een huisje of zo |
Net zoals het vinden van de juiste knopje is een huisje bouwen gelijk aan het fietsen. T'is weer even de juiste kneepjes vinden dan gaat het weer als vanouds. Veel succes.
groet, Wilko
|
|
|
| JPS |
|
Member No.: 17

|
Hey Tiger, welcome back!!! :D Ik ben zo vrij/brutaal om de link naar jouw website ook hier te plaatsen: Tiger-Trainz DownloadsErg leuk spul allemaal waar vast wel meer liefhebbers voor zijn! :D Eerst naar de kermis en dan bijkomen in de kroeg van Ome Leen. Je weet wel, die kroeg met die leuke :bounce: :bounce: :bounce: Groetjes, Jos B)
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|