Skin Autumnea designed by Zeus00 of the IF Skin Zone.

Create your own social network with a free forum.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Sessie Tombroek Ii
Jeroen
Posted: Aug 15 2008, 09:07 AM

Group: Members
Member No.: 27

In trs2004 heb ik een goed werkende sessie voor TBII.
Ik krijg deze echter niet werkend in trs2006.

Bestaat er inmiddels een sessie voor TBII-2006?
Trainspotters
Posted: Aug 15 2008, 11:49 AM

Turbator

Group: Meesterbouwer
Member No.: 7

Nog niet Jeroen.
Je kan hem wel aan de praat krijgen maar dan moet enkele zaken worden gecorrigeerd. Weet zo uit het hoofd even niet welke.
Stuur voor de volledigheid ff een mail naar Fokke.

groet,
Trainspotters
yellowcake
Posted: Feb 5 2012, 03:23 PM

Member No.: 117

Is deze route eigenlijk nog ergens te vinden? Heb er wel eens van gehoord en ook een paar mooie vids gezien op youtube. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig eigenlijk.
FokkeB
Posted: Feb 5 2012, 04:57 PM

Group: Meesterbouwer
Member No.: 21

Ik hoor Tombroek?

Ja de route bestaat nog steeds, alleen is ie niet geschikt nog voor uitgave. Hij wordt ge-update naar TS2010, maar daar gaat heel veel tijd in zitten. En daarbij ben ik er al een dik jaar bijna niet mee aan
de gang geweest, behalve wat uitproberen in sessies. Verwacht ook niet dat er op korte termijn wat vrijkomt.

FokkeB
yellowcake
Posted: Feb 5 2012, 05:21 PM

Member No.: 117

O okee, dan weet ik genoeg. Bedankt voor je antwoord en succes met bijwerken en aanpassen.
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0531 seconds | Archive