| Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Films Adorp, Beelden vanuit de jaren '70/'80
| Jananton |
|
Group: Members
Member No.: 120

|
Das een fraai filmpje, en ja, wie had dat ooit achter Bas de Gaai-Fortman junior gezocht. :schater:
Groeten uit nachtelijk Amsterdam,
Jan
|
|
|
| wloefje |
|
Group: Meesterbouwer
Member No.: 57

|
Cinema Optima :rolleyes:
Dankje Fokke voor dit moois uit je 'filmblikken' !!
Grtz, Walter :D
|
|
|
| Richard |
|
Member No.: 125

|
Mooi filmpje Fokke. Je bent een prima cameraman.
Wat dat swaying betreft; zijn er ook nog aanpassingen in te maken? Het gaat mij nog iets te week namelijk, een beetje een bootgevoel. Zou nog wel wat strakker kunnen. Het moet natuurlijk ook weer niet butsen en botsen, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Die hele mooie uitgebreide Russische locs hebben ook swaying als toevoeging maar tot dusver gaan die alleen maar een beetje heen en weer in het zelfde ritme. Daar wordt ik zeeziek van.
Wat jij hier toegepast hebt lijkt een stuk beter, zowel op en neer als heen en weer.
Al met al dus een goede toevoeging.
☼ :thumbsup: ☼
|
|
|
| EdwinTrainz |
|
Member No.: 37

|
Moet helaas nog even wachten tot youtube hem heeft verwerkt :( ik kom zo terug ;)
Groeten Edwin.
|
|
|
| EdwinTrainz |
|

|
Wat een heerlijke sfeer Fokke! Dankjewel voor deze prachtige film :)
Leuk ook om mijn verwarmingswagen weer eens te zien ^_^
Groeten Edwin.
|
|
|
| Jananton |
|
Member No.: 120

|
Een mooi en stemmig stukje video Fokke. B)
Ook altijd een verademing om in cab mode werkende meters en een juiste inschatting van remwegen en dergelijke te ervaren. :D
Groeten uit bewolkt Amsterdam,
Jan
|
|
|
| Richard |
|
Member No.: 125

|
Beautiful!
Dat geluid bij die 2200, is dat ergens te bekomen? Klonk wel lekker.
☼ :) ☼
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
Prachtig filmpje Fokke, meer dan prachtig eigenlijk.
Ik zie dat er nog heel veel mogelijk is om TRS nog echter te laten lijken dan nu al het geval is. En met die prachtige wissels en sporen van Jan is dit zeker al het geval. Natuurlijk blijven ook jouw diesels een lust voor het oog. Mooie route trouwens.
Groeten, Leen.
|
|
|
| mrVanderWel |
|
Member No.: 32

|
Gaaf filmpje Fokke. Echt een jaren '80 toestand waar de wissels en spoor prima bij passen. En mijn naamgenoot zag het ook al: netjes in cab mode gereden en op de juiste plaats tot stilstand gekomen :D
Groeten,
Jan
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
Leuk om naar te kijken Fokke. Lekker sfeertje opgeroepen met de Plan E's en 2200-en. Toch top nietwaar om met je eigen werk bezig te zijn.
groet, Wilko
|
|
|
| EdwinTrainz |
|

|
Ik vind dat nu er toch mooi speedtrees zijn, je best wel een toevoeging hebt met die wind, het wordt allemaal een stukje echter door de dynamiek die er nu in komt, zeker als er nog wat vogels voorbij komen.
Nogmaals prachtig Fokke!
Groeten Edwin.
|
|
|
| FokkeB |
|
Member No.: 21

|
Dank jullie wel!
| QUOTE | | Toch top nietwaar om met je eigen werk bezig te zijn. |
Daar heb je gelijk in, Wilko. Maar eigenlijk was het meer om de dieselsfeer uit de jaren 70/80 neer te zetten, en daar hoort eigenlijk een klompentrein bij. Maar voldoening geeft het zeker om je eigen content te gebruiken.
| QUOTE | | Dat geluid bij die 2200, is dat ergens te bekomen? Klonk wel lekker. |
Het geluid heb ik van een poolse site weg, maar welke weet ik zo 123 niet. Het bestaat uit zowel engine geluid, als bogey geluid. Ook de planE rijtuigen hebben een bogeysound.
Ik zal binnenkort wel een complete 2200 maken, met geluid. Tis maar simpel dan om het in de andere locs in te bouwen. Ook de enginefile is aangepast, zodat ie realistischer rijdt en vooral beter remt.
Maar het gaat natuurlijk in het filmpje niet om de treinen, maar om de rails en de wissels van Jan. Dank zij de geweldige details van de rails en wissels komt het gevoel van realisme van de treinsim steeds dichter bij de werkelijkheid. Vooral de geanimeerde wissels zijn daarvoor een must! Voorheen was dat nou juist het net niet.... En ook de speedtrees dragen daarbij een rol.
Opmerkelijk is toch wel dat in het openingshot te zien is hoe de vrouw van de voormalige overwegwachter de was ophangt aan een wasmolen. Dat model heb ik al sinds Trainz 1.3 in het spel staan. Zo'n 9 jaar geleden was mijn PC amper in staat om een trein door te laten rijden met haar in beeld... Ze stond toen ook in een uithoek op mijn levenswerk (toen dan). Zo kun je zien wat er in de afgelopen 10 jaar is veranderd aan zowel de PC als de treinsim!
FokkeB
|
|
|
| mar |
|
Member No.: 60

|
Een heel mooi filmpje Fokke. Prachtig gemaakt. :rolleyes: Ik heb er met plezier naar gekeken. Dank je wel.
Trouwens mooie rails en wissels JanvanderWel.
Groeten, Martin
|
|
|
 Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today. Learn More · Sign-up Now
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|