| Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Bas screen's, ja, ook ik ben van de partij !
| basvo100 |
|
Group: Members
Member No.: 82

|
hallo, mijn eerste screentopic, ik hou het kort. mijn eerste screen, van Syntus (Posted Image) kritiek is welkom !!!!! Bas This post has been edited by basvo100 on Jan 11 2010, 07:53 PM
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Group: Meesterbouwer
Member No.: 3

|
Nah, het is op zich een goede screen al vind ik hem wat kaal. Maar ik ben een vegefiel geloof ik. :lol: Als je de plaats waarvan de foto genomen is ietsje naar beneden bijstelt en dichter bij de trein verplaats dan is het net wat spannender en komt de wissel met seinpaal beter uit. Maar zoals gezegd, dit zijn kleinigheden. Hoe lang ben je met TRS bezig Bas?
Groeten, Leen
Edit: door Ctrl + h gelijktijdig in te drukken verdwijnen ook de rood/groene wisselpijlen. ;)
This post has been edited by leen on Jan 11 2010, 08:46 PM
|
|
|
| basvo100 |
|

|
beste allemaal,
@leen , 1 en een half jaar trainz 2004 en 2 maand 2009
@iedereen , misschien wel grappig om te weten, over mij zelf.....
ik ben 12 jaar en zit in de eerste klas van havo/vwo... @ route, ik ga deze route nog verder uitbreiden, binnen kort meer screenS !!!!!
ik hoop dat ik naar de meeting mag van trainz.nl , maar ik denk van niet (heb nog een kortingskaart van de NS !!) als ik ga, vanuit Enschede !!!!JES!!!!
Bas
|
|
|
| Trainspotters |
|
Turbator
Member No.: 7

|
Bas,
Leuk om een screen van je te zien. Na Leen ga ik mij niet meer wagen aan op- of aanmerkingen. Je moet een meester in zijn waarde laten huh. Hopelijk eerdaags meer van dit soort platen. Heeft een van de meesters op dit forum daarover zijn mond nog niet opengedaan ..........
groet, TS
|
|
|
| leen |
|
Screenshot Meester
Member No.: 3

|
Zo, dan ben je nog lekker jong Bas. En goede keuze hoor HAVO/VWO. Daar kan je straks alle kanten mee op.
Tja anderhalf jaar is nog niet zo gek lang, maar je hebt het al aardig onder de knie. Ik hoop zeker dat we nog veel van je gaan zien hier.
Groeten, Leen
PS Ben benieuwd wie Trainspotters bedoeld met "een van de meesters op dit forum" :lol:
|
|
|
| mmaatthhiijjss |
|
Member No.: 71

|
heej bas,
mooie screen ik heb ook havo/vwo gedaan bij mij is het uiteindelijk havo geworden, ik zit nu in het derde jaar, maar school kost wel veel kostbare trainztijd <_<
|
|
|
| EdwinTrainz |
|
Member No.: 37

|
Mathijs wacht maar tot je in de 5e zit, dan wordt het nog erger gestelt met je beschikbare vrij tijd.........
Groeten EdwinTrainz :P
|
|
|
| basvo100 |
|

|
beste allemaal !
ik kan dus opmaken dat Matijs in de derde zit en Edwin in de vijfde ? straks meer shots, nu huiswerk maken ****erger****(alleen aardrijkskunde .. :puke:
Bas
PS. iemand nog ideeen voor deze route ????
This post has been edited by basvo100 on Jan 12 2010, 04:41 PM
|
|
|
| RutgerdeWater |
|
Member No.: 22

|
Gaat goed Bas, dingen die ik als tip wilde geven zijn al genoemd.
Ik zit in 3 Havo, was net niet VWO ;)
Groeten, Rutger
|
|
|
| klaasvinkie |
|
Member No.: 5

|
allemaal nerdjes hier zoals ze bij mij op school zeggen :P vmbo klas 4 examenjaar nog een tip meschien het gras van fma in spline vorm
grtzz dennis
|
|
|
| huubbaar |
|
Member No.: 8

|
Op zich een goeie plaat Bas.Ik had wat meer op de trein ingezoomd,zoals Leen al opmerkte en let ook op de voorgrond.Meestal bekijk ik in surveyor waar ik een plaatje ga schieten en zorg dat elke struik,boom of grassprietje goed gedraaid staat vanuit het standpunt van de"camera".Vervolgens neem ik in driver de screenshot. Groet, Huub. PS,kijk bv naar het laatste screenshot van Dennis,hier bederft de struik op de voorgrond mijns inziens de best mooie screenshot(sorry Dennis...) PS2Hier een voorbeeld van een screenshot van mij: ( Posted Image) Rechtsonder staat een struik niet goed gedraaid,ach ik zie ook wel eens wat over het hoofd... This post has been edited by huubbaar on Jan 12 2010, 09:27 PM
|
|
|
| basvo100 |
|

|
ik heb weer wat nieuws... (Posted Image) links de 1800 net terug uit Duitsland, recht de Syntus Buffel (Posted Image) deze is een beetje mislukt, toch even een korte toelichting... recht de normale syntus lijn, naar recht een particuliere lijn (kan je hem zien hehehehehe hahahahahaha) ookal rijdt hier de Syntus toch over heen ! ook de kleine stoommaatschappij rijdt hier ! (het ging hier ook om de details van de Buffel !) kritiek is nogmaals welkom !! Bas
|
|
|
| EdwinTrainz |
|
Member No.: 37

|
Als een lijn vaak bereden wordt staat er niet zo achtelijk veel gras overheen, voor de rest ziet het er allemaal prima uit!
Groeten EdwinTrainz :P
|
|
|
| basvo100 |
|

|
de syntus komt hier maar een keer per dag langs.. ik zal toch wat weg halen !
Bas
|
|
|
| playertwo |
|
Member No.: 24

|
Zoals je het spoor er bij hebt liggen, heeft er in maanden niets overheen gereden
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|