Skin Autumnea designed by Zeus00 of the IF Skin Zone.

Create your own social network with a free forum.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Boemeltje. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (24) « First ... 22 23 [24]  ( Go to first unread post )

Welkom
sluisma
Posted: Aug 31 2012, 08:49 PM

Group: Members
Member No.: 230

QUOTE (Jananton @ Aug 31 2012, 06:48 PM)
Welkom in dit prettig gestoorde hoekje van hollandse, wat zeg ik, beneluxiaanse liefhebbers van treinen en al wat daar omheen hangt Marcel. :D Groeten uit bewolkt Amsterdam, Jan

Hey Jan,

Wat een toeval, heb net wat foto's op de site bij kermis Amsterdam geplaatst.

Ook de treinen hebben mijn aandacht, ga regelmatig kijken op de Veluwe bij de VSM en vind de oude treinstellen en locs van de NS prachtig.

Groet,
Marcel
sluisma
Posted: Aug 31 2012, 08:53 PM

Member No.: 230

QUOTE (wloefje @ Aug 31 2012, 05:52 PM)
hoi Marcel, Wellicht is Jos (JPS of zoals hij bij het DLS heet 'jopasch') onze createur des automobiles DAF geïnteresseerd in tekeningen van bv de DAF 2000 DO. Mjah.. ik laat wel heel erg blijken waar ik naar uitkijk... sorry Jos ! Leuke website trouwens. Grtz, Walter :D

Dag Walter,

Bedankt voor het compliment over de site, hoop werk maar wel heel leuk.

Klein deel van mijn VGL verzameling is hier te zien : http://transportfotos.nl/viewtopic.php?t=8472

Sorry voor de tekst door de foto's, het beter jat werk van foto's gebeurd op internet.

Foto's van VGL zijn welkom.

Groet,
Marcel
leen
Posted: Sep 1 2012, 06:05 PM

Screenshot Meester

Group: Meesterbouwer
Member No.: 3

Hoi Marcel,
Natuurlijk ook van mij een "hartelijk welkom" hier.Grappig om de auto's van JPS op die site te zien. Ik wist niet dat er nog zoveel oude beelden bewaard zijn gebleven En het is natuurlijk heel leuk om er eens doorheen te bladeren. Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen hier.

Groeten,
Leen
JPS
Posted: Sep 2 2012, 08:57 AM

Member No.: 17

Hoi Marcel,

Leuke en inspirerende website. Best kans dat er in de toekomst nog meer digitale oude DAF-modellen gaan verschijnen, maar wanneer en welke ....
Een aantal van de VGL-foto's kende ik al, want die heb ik ook van het internet gejat. ;)

Interesse in goede tekeningen heb ik zeker, dus als je iets kwijt wilt...

@ Walter: Geen probleem hoor! :D
Heb je op www.historisch-kermistransport.nl ook goed uitgekeken?
(Historische foto's 2 ==> Foto nr : 949).

Groetjes, Jos B) (JPS of zoals hij bij het DLS heet 'jopasch')

wloefje
Posted: Sep 6 2012, 10:59 AM

Member No.: 57

QUOTE (JPS @ Sep 2 2012, 08:57 AM)
(Historische foto's 2 ==> Foto nr : 949).

Hee Jos !
Ik had het idd nog niet gezien maar wat een heerlijke Kromhout !
Stel je toch eens voor....
In de nabije toekomst,... zoiets in oranje :lol:

Grtz, Walter :D

WarFighterNL24
Posted: Jan 18 2013, 05:55 PM

Member No.: 226

He Marcel als je een keertje in een van de treinstellen of locs wilt kijken bij de Veluwsche Stoom Maatschappij moet je maar een gil geven

trouwens een Moster mooie site

grtz Patrick
Trainzipad
Posted: Feb 13 2013, 01:30 PM

Member No.: 261

Hallo goedemiddag,

Ik ben Eric, 38 jaar uit en woonachtig in Tilburg.

Ik heb nog niet zo lang geleden trainz voor op de ipad aangeschaft en vind het geweldig.

Ik heb alleen wat moeite met signals en triggers enzo en ik hoop dat hier iemand is die me daar mee kan helpen.

Ik hoop op een leuke tijd hier

Groetjes,

Eric
leen
Posted: Feb 13 2013, 04:21 PM

Screenshot Meester

Member No.: 3

Dag Eric,
Welkom hier. Een Ipad? Volgens mij maakt het niet zo veel uit hoor. Trainz werkt voor zover ik weet hetzelfde. Helemaal zeker ben ik niet, want ik heb geen Ipad.
Maar ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen hier. Er lopen hier zat mensen rond die je wel ergens mee helpen kunnen. Veel plezier.

Groeten,
Leen
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.

Pages: (24) « First ... 22 23 [24] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0703 seconds | Archive