| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Basho Hogwarts. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Liz-chan |
Posted: Dec 5 2005, 04:06 PM
|
|
Profesora de defensa contra las artes obscuras Group: Members Posts: 186 Member No.: 88 Joined: 27-July 05 |
El piso, jamas me habia dado cuenta de cuan frio era un hilo carmin sale de sus labios...su mirada perdida en el techo ya nisiquiera recuerdo como llege aqui...en fin sonrie con lo unico que le queda de fuerza "algun dia pasaria...solo lo adelante"suspira mientras espera a quedarse en ese profundo sueño al que llamamos muerte
|
| Asazhi |
Posted: Dec 7 2005, 03:46 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 2 Member No.: 231 Joined: 21-October 05 |
porque siempre te has de arriesgar de esa manera tan estupida? esque no tienes conciencia?...sabes que no moriras aun..no asi...y menos puedo permitirlo... la silueta se hace precente delante de ella..flotando en el aire mirandole como si estubiera reprochandole algo
|
| Liz-chan |
Posted: Dec 7 2005, 04:28 PM
|
|
Profesora de defensa contra las artes obscuras Group: Members Posts: 186 Member No.: 88 Joined: 27-July 05 |
"asazhi..." le mira y sonrie levemente "otra vez interferiras por mi verdad?...no entiendes que tu rango peligra solo por eso?...esta vez..dejame asi"
|
| Asazhi |
Posted: Dec 7 2005, 04:32 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 2 Member No.: 231 Joined: 21-October 05 |
el angel sonrie mientra se sienta a su lado no...no puedo...sabes que mi prioridad es...
|
| Liz-chan |
Posted: Dec 10 2005, 03:22 PM
|
|
sonrie mientras cierra los ojos y suspira"porque me amas..lo se,pero..no quiero que te vallas despues.."
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |