Printable Version of Topic
Click here to view this topic in its original format
Ancient Legion > Runescape/clan discussion > Bank pics


Posted by: M T D Mar 4 2009, 01:46 PM
I know that I may have a noobish bank, but you have 2 understand that I just started playing again 3 weeks ago from scratch. Look at my nooby bank! laugh.gif and yes, the unstrung bows are yews biggrin.gif when i get done alching them ill have around 3 mil, not bad for a nub.


user posted image


user posted image


user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



bow strings/ 3.9k x 181 gp = 712,235 gp

yew long's(u)/ 3.9k x 415 gp = 1,633,025 gp

yew longs/ 668 gp x 195 = 130,260 gp

nature runes/ 2957 x 222 gp = 656,454 gp

raw lobs/ 286 gp x 1,100 = 314,600

other junk is worth an estimated 150k

my bank is worth an estimated 3,596,574 gp!

Posted by: Chuffa Mar 4 2009, 02:17 PM
Sexy bank mate tongue.gif

Posted by: M T D Mar 4 2009, 02:40 PM
yeah right chuf, ur bank is prettier than mine, post your bank pix on here!

Posted by: dflame58 Mar 4 2009, 03:58 PM
not bad for just starting. i'll take some pics of mine smile.gif

Posted by: starwolf_ftw Mar 4 2009, 06:51 PM
Mines worth crap, I'll try to post one on as soon as I get back on RS. sad.gif

Posted by: lordblack656 Mar 4 2009, 07:03 PM
http://img230.imageshack.us/my.php?image=bankpicture1k.png
http://g.imageshack.us/img230/bankpicture1k.png/1/

k theres the top half of my noob bank =)
http://img230.imageshack.us/my.php?image=bankpicture2.png
http://g.imageshack.us/img230/bankpicture2.png/1/

the second half of my nooby bank =) now dont anybody be jealous ftw!

Posted by: 40 def robin Mar 4 2009, 07:05 PM
Take away about 2mil from getting 91 magic and money spent on pking and there you go
user posted image

Posted by: Ritalin11 Mar 4 2009, 07:07 PM
QUOTE (40 def robin @ Mar 4 2009, 07:05 PM)
Take away about 2mil from getting 91 magic and money spent on pking and there you go
user posted image

Jeez nice bank!!!!

Posted by: Yamunu Mar 4 2009, 07:45 PM
Looks as if dark has best bank tongue.gif.

Posted by: K Arthur90 Mar 4 2009, 08:40 PM
Here's mine. All 495 items!!!! >>WARNING! BIG FILE WARNING! 980.6KB<<
http://img3.imageshack.us/img3/714/karthur90bank.jpg

Posted by: Kerkennah Mar 4 2009, 08:46 PM
Nice bank guys
arthur, nice d plate smile.gif

Posted by: Biizurk Mar 4 2009, 08:52 PM
wow arthur...like legit clean it out. haha tongue.gif

i would post mine up if I werent so noob wink.gif


-BiizzzzurK

Posted by: starwolf_ftw Mar 4 2009, 10:08 PM
Arthur you got like 30+ mil in there, why do I feel like it's not yours? tongue.gif

Posted by: Yamunu Mar 4 2009, 10:57 PM
Most of it is junk, few decent items and such within. Lol..

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

Posted by: SLOandro Mar 5 2009, 12:48 AM
nice banks biggrin.gif

Posted by: animal magik Mar 5 2009, 03:31 AM
Mine's so bad I don't even want to post it here lol. laugh.gif

Posted by: Redeyes2496 Mar 5 2009, 12:20 PM
Damn Yam, you have a lot of good stuff in there ohmy.gif

QUOTE
Mine's so bad I don't even want to post it here lol. laugh.gif


Same smile.gif

Posted by: starwolf_ftw Mar 5 2009, 12:27 PM
In some of your tabs Yam, it looks like you got a ton of crap lol.

Posted by: dflame58 Mar 5 2009, 01:11 PM
here is my bank. some how i'm missing my summoning tab. but it just has charms, pouchs, shards and a few summon pouches.
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

Posted by: Imso Hot Mar 5 2009, 01:30 PM
banana.gif My bank is kinda lame


user posted image

Posted by: K Arthur90 Mar 5 2009, 01:33 PM
I see that I'm one of the few peeps that organize their bank on item-related tabs.

Posted by: dflame58 Mar 5 2009, 01:47 PM
lets see it then.

I'm curious to see more bank pics. It would help us all out on making ours better smile.gif


ps

how do ppl have so many monkey greegrees


edit

now i see ur bank. smile.gif

Posted by: M T D Mar 5 2009, 04:26 PM
damnit, i got worst bank laugh.gif

Posted by: lordblack656 Mar 5 2009, 05:19 PM
wow im pretty sure i have the weakest bank lol, if i was a member though it would be better i hope lol, best thing i got is the 8k willows =)

Posted by: Donovan Kays Mar 5 2009, 05:56 PM
You people put me to shame sad.gif

I'll post one as soon as I'm able to get on RS

Posted by: K Arthur90 Mar 5 2009, 06:51 PM
You can make more greegrees by buying talismans off the general shop in Marim happy.gif

Posted by: Kerkennah Mar 5 2009, 09:00 PM
This only shows one of my tabs, the others have rune and some other p2p stuff

user posted image

Posted by: dflame58 Mar 5 2009, 09:02 PM
QUOTE (Imso Hot @ Mar 5 2009, 01:30 PM)
banana.gif My bank is kinda lame



ur bank isnt lame. I see that range cape at the bottom!! it should be at the top tho smile.gif like the first or second spot

Posted by: Icewolf68 Mar 5 2009, 09:37 PM
Nice banks everyone, I'll post mine later.... But just a heads up, I'm becoming f2p tomorrow so the majority is just cash


ice

Posted by: Cjm721 Mar 5 2009, 10:28 PM
OK here is mine....




If i could figure out how to post it...

Posted by: Imso Hot Mar 6 2009, 02:41 AM
QUOTE (dflame58 @ Mar 5 2009, 09:02 PM)
QUOTE (Imso Hot @ Mar 5 2009, 01:30 PM)
banana.gif My bank is kinda lame



ur bank isnt lame. I see that range cape at the bottom!! it should be at the top tho smile.gif like the first or second spot

I use it from time to time so ill just keep it tabbed banana.gif

Posted by: M T D Mar 6 2009, 09:23 AM
I'm not posting any more bank pix untili beat all of you nubs laugh.gif

Posted by: Chuffa Mar 6 2009, 11:49 AM
My Bank pic would be pointless atm, i got about 200k cash and some seeds lol tongue.gif

Posted by: dflame58 Mar 6 2009, 12:41 PM
post your fkin banks. this isnt a contest of who has more stuff. its just to compare set ups and see what cool items everyone has.

Posted by: starwolf_ftw Mar 6 2009, 02:48 PM
Internet is being fixed today, so expect mine up soon tongue.gif

EDIT (To avoid double post) : Here's mine sad.gif

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

Posted by: Hellbound487 Mar 6 2009, 06:52 PM
heres my epic fail bank. I only put my "expensive" stuff lol haha.

user posted image

hahaha

Posted by: animal magik Mar 6 2009, 10:27 PM
QUOTE (K Arthur90 @ Mar 5 2009, 01:33 PM)
I see that I'm one of the few peeps that organize their bank on item-related tabs.

I do, mine's just too nooby to put here. ^^

Posted by: dflame58 Mar 6 2009, 10:49 PM
QUOTE (animal magik @ Mar 6 2009, 10:27 PM)
QUOTE (K Arthur90 @ Mar 5 2009, 01:33 PM)
I see that I'm one of the few peeps that organize their bank on item-related tabs.

I do, mine's just too nooby to put here. ^^

dont be a wimp I wanna see it smile.gif

Posted by: Lit Mar 6 2009, 10:49 PM
QUOTE (Cjm721 @ Mar 6 2009, 01:28 AM)
OK here is mine....




If i could figure out how to post it...

http://z9.invisionfree.com/Ancient_Legion/index.php?showtopic=2858 wink.gif

OT: My bank has nothing worth seeing/sharing I'm afraid. laugh.gif

Posted by: animal magik Mar 7 2009, 02:06 AM
Fine, here it is. laugh.gif
(Warning - BIG!)
http://i52.photobucket.com/albums/g8/mixxy182/bank.jpg
Happy now? tongue.gif
And don't laugh at the 73k, I just bought 916k worth of planks for 60 con, and some more pineapple seeds.
EDIT: Maybe I should edit the pic so you can actually see it. ohmy.gif

Posted by: Imso Hot Mar 7 2009, 05:40 AM
Lol @73k

Posted by: Chrispperson Mar 7 2009, 08:37 AM
How can you guys stand to make money for this long!?!?! blink.gif
Those banks are awesome!

Posted by: animal magik Mar 7 2009, 04:44 PM
QUOTE (Imso Hot @ Mar 7 2009, 05:40 AM)
Lol @73k

Shut up!! sad.gif
:'(
Waaaaaah!

Posted by: dflame58 Mar 7 2009, 05:57 PM
QUOTE (animal magik @ Mar 7 2009, 02:06 AM)
Fine, here it is. laugh.gif
(Warning - BIG!)

Happy now? tongue.gif
And don't laugh at the 73k, I just bought 916k worth of planks for 60 con, and some more pineapple seeds.
EDIT: Maybe I should edit the pic so you can actually see it. ohmy.gif

That wasn't so bad animal. it looks nice.

Posted by: Donovan Kays Mar 7 2009, 06:04 PM
Lol animal your bank is too small for me to make out any items tongue.gif

I wont be posting my bank for a bit, died and lost ~1m at pvp lol I dont know why I keep going back o_o

Posted by: K Arthur90 Mar 7 2009, 07:18 PM
I think I can make out a Ring of Wealth or a Ring of Onyx or something... Nah.. It's prolly just a smudge tongue.gif
Jk. Yeah you should resize it so we can actually see your items.
BTW, how many items (slots occupied) you got on ur bank?

I'm proud to say that the full bank I had (496) has been reduced to 478!
YAY!

Posted by: Yamunu Mar 15 2009, 07:33 PM
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image -sniffle...- bank is only owrth 84m sad.gif..

Posted by: K Arthur90 Mar 15 2009, 07:44 PM
btw, d boots are on the rise!

And what are u complaining about? I got less than 1m on coins sad.gif

Posted by: starwolf_ftw Mar 15 2009, 08:01 PM
Nice *cough* junk *cough* Yam! lol tongue.gif

Try to break 50 mil now, though it won't take you more then a day smile.gif

Posted by: Yamunu Mar 15 2009, 09:47 PM
hey star, scroll over wink.gif

Posted by: Kerkennah Mar 15 2009, 10:21 PM
My bank is the worst one here lol
and nice bank yam
how come you didn't add your dfs to the price checker

Posted by: Donovan Kays Mar 29 2009, 08:24 PM
couldnt find the topic for bank pics so ill just post it here

EDIT: dang thats big

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

Posted by: emad Mar 29 2009, 08:26 PM
Pretty good.

Posted by: Golden arm42 Mar 29 2009, 09:01 PM
Merged Don's new topic with the one he was too lazy to find. wink.gif laugh.gif

Posted by: starwolf_ftw Mar 29 2009, 09:25 PM
lol don, you got waaaay too much crap tongue.gif

Posted by: damon Mar 29 2009, 09:30 PM
red text ftl star

Posted by: starwolf_ftw Mar 29 2009, 09:40 PM
What's wrong with me using red text? You want me going back to purple text? tongue.gif

Posted by: Kerkennah Mar 29 2009, 09:50 PM
QUOTE (starwolf_ftw @ Mar 29 2009, 10:40 PM)
What's wrong with me using red text? You want me going back to purple text? tongue.gif

[COLOR=red]I R THIEF OF COLOR[COLOR=red]

I need to be taught how to change the color :S

Posted by: dflame58 Mar 30 2009, 01:44 AM
ur siggy is fail damon. too many trackers tbh.

ON Topic

daaam Donovan. very nice bank and so organized.

Posted by: Sword User Mar 30 2009, 08:39 AM
messy, unorganised banks full of useless junk ftw! =D

user posted image

^ x 10

anything worth more than 10gp goes to bottom:
user posted image

Posted by: Koli53 Mar 30 2009, 10:45 AM
Im so poor angry.gif

user posted image


Still richer than imso biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif banana.gif

Posted by: Imso Hot Mar 30 2009, 10:49 AM
Not by much rolleyes.gif

And your using it all at bandits laugh.gif

Posted by: starwolf_ftw Apr 1 2009, 04:59 PM
Here's my f2p bank sad.gif

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

Didn't have enough time to get my raw bird meats and other summoning things.... >.< I'm still wearing my bandos and other expensive stuff til last day, which I will then sell. But here's what I got my band down to.

Posted by: Chuffa Apr 1 2009, 05:20 PM
Just the stuff of value smile.gif

http://img26.imageshack.us/my.php?image=bank1.png
http://img26.imageshack.us/my.php?image=ank2.png

Poor boy sad.gif

Posted by: lordblack656 Apr 1 2009, 07:09 PM
wow i feel like a total noob, ive got maybe 1 mil worth in my bank lol then i sell that stuff and buy stuff and use it up so i am back to 0 lol =) its ok ill just get the money back somehow.

Posted by: dflame58 Apr 2 2009, 09:20 AM
sorry star sad.gif

Posted by: Kerkennah Apr 2 2009, 09:30 AM
I need to become more rich lol, Btw star, if you want, you can do what I did, and have every item you will need in your bank, but that means, you have to make sure not to take anything out by mistake and you can't put anything else in.

Posted by: Imso Hot Apr 3 2009, 01:33 PM
Found an old one tongue.gif



user posted image

Posted by: dflame58 Apr 3 2009, 04:17 PM
now that is fancy imso

Posted by: Kerkennah Apr 3 2009, 05:19 PM
QUOTE (Imso Hot @ Apr 3 2009, 02:33 PM)
Found an old one tongue.gif



user posted image

What happened to all your stuff?

Posted by: Imso Hot Apr 3 2009, 06:21 PM
QUOTE (Kerkennah @ Apr 4 2009, 01:19 AM)
QUOTE (Imso Hot @ Apr 3 2009, 02:33 PM)
Found an old one  tongue.gif



user posted image

What happened to all your stuff?

Bad things.. laugh.gif

Posted by: Old faintman Apr 4 2009, 04:25 PM
He died on pk again,again and again... untill he had lost all his stuffs...
Some crap stayed in bank tongue.gif

Posted by: Kerkennah Apr 4 2009, 07:18 PM
QUOTE (Old faintman @ Apr 4 2009, 05:25 PM)
He died on pk again,again and again... untill he had lost all his stuffs...
Some crap stayed in bank tongue.gif

but he has ownage stats,
i guess anything can happen
I think we should pin this topic

Posted by: Old faintman Apr 5 2009, 04:34 AM
Chuffa u are pretty rich... Grats!

Posted by: animal magik Apr 7 2009, 07:56 PM
Topic pinned. wink.gif

Posted by: Craig Apr 8 2009, 03:20 PM
QUOTE (lordblack656 @ Apr 1 2009, 07:09 PM)
wow i feel like a total noob, ive got maybe 1 mil worth in my bank lol then i sell that stuff and buy stuff and use it up so i am back to 0 lol =) its ok ill just get the money back somehow.

Well, time for me to make you feel better.


My current cash total:


F2P = 10k

P2P = about 50k.


Max cash:

F2P = 200k.

P2P = 894k.


Feel better now? Man, I'm the poorest noob in AL.... sad.gifsad.gif

Posted by: Biizurk Apr 14 2009, 01:02 PM
I hate the new tabs so... enjoy!
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

After around 2 months on this account! Please leave feedback! thnks
cool.gif

Posted by: Kerkennah Apr 14 2009, 03:23 PM
great bank and stats for 2 months, keep it up biizurk biggrin.gif

Posted by: dflame58 Apr 14 2009, 05:48 PM
yeah it looks good for 2 months. Your doing just fine smile.gif

Posted by: Donovan Kays Apr 14 2009, 07:45 PM
great bank biizurk love the organization too

Posted by: Biizurk Apr 15 2009, 02:20 AM
thnkz yea i worked on it but the bottom is still a mess

Posted by: CyberianWolf Apr 22 2009, 04:56 AM
Damn Yam,

I don't even know what some of that stuff is. Nice banking!

CWolf cool.gif

Posted by: 0wnd by m3 May 18 2009, 05:55 PM
user posted image

Skillcapes and stuff:

user posted image

~0wnd.

Posted by: Starwolf Ftw May 18 2009, 06:12 PM
If you could, just asking, may you please sell me some of your glories for cheap pl0x? tongue.gif

Posted by: 0wnd by m3 May 18 2009, 06:23 PM
lol, they're for runecrafting purposes only, sorry tongue.gif
~0wnd.

Posted by: xdjz May 19 2009, 12:42 AM
Nice bank ownd wink.gif

Posted by: animal magik May 19 2009, 03:40 AM
Now that's just showing off. tongue.gif

Posted by: Imso Hot May 19 2009, 09:16 AM
Wish i had your cash, 99 pray plx

Posted by: weeyin2 May 19 2009, 01:56 PM
http://img207.imageshack.us/my.php?image=bobb1.png

Posted by: Imso Hot May 19 2009, 01:57 PM
8.5m from those is for me though wub.gif

Posted by: unoobson May 23 2009, 08:29 AM
Nice banks, my bank is not that good since my bank is worth only 6mil. crying.gif

Posted by: blompty2 May 23 2009, 08:49 AM
ONLY 6 mil?
I'll post my bank later

Posted by: RunescapeVII Jun 3 2009, 10:55 AM
My bank was almost full and when I began cleaning it I had a brilliant idea: why not take a picture of all this useless junk! biggrin.gif So here it is before throwing/selling most of it away: http://i186.photobucket.com/albums/x84/manualI/bigbankbicture.png

Oh yea and thanks to skilling I really have no more ca$h. -.-

Posted by: Old faintman Jul 16 2009, 01:39 PM
Here's my bank pic wub.gif
Worth only 4,5 mil

user posted image

Posted by: Dylan Jul 17 2009, 01:36 AM
my bank is worth like 300k LOL

Posted by: Old faintman Jul 19 2009, 03:20 PM
Im poor too :S and im trying to get 99 cooking >.<
wub.gif

Posted by: Kevinsaurus Jul 19 2009, 04:55 PM
QUOTE (Dylan @ Jul 17 2009, 01:36 AM)
my bank is worth like 300k LOL

lol dylan... don't worry, cheap banks are ftw happy.gif
i'll post a bank picture later... membs bank if interesting for me >.<

Posted by: naruto o14 Jul 25 2009, 06:35 PM
Nice banks people must took a long time to get that far.

Posted by: W1shed_Away Sep 26 2009, 09:16 PM
Most recent pic is

http://swiftkit.net

But Ive earned a bit more than that now, looking at say 28m

Not bad for a lvl 84 ^^

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)