View Full Version: Announcing new MoM!

Ancient Legion > News > Announcing new MoM!


Title: Announcing new MoM!


Golden - August 4, 2009 01:10 AM (GMT)
> What it could be?
> This week news bring you this month's MoM!
> Join your palms repeatedly again and again making clapping sounds for you new Member of the Month:
Tomas Speed!
> As usual, I've interviewed him: Here's how it went:
user posted image


Ancient Legion: Congratulations on becoming this month's MoM! How do you feel?
Tomas Speed: Pretty nice feeling, Arthur, I feel honoured.
AL: Why?
TS: Because it's an exclusive title that not all can achieve, and I feel I worked for it.
AL: How long have you been on AL?
TS: Not for long, to be honest. A month and a half, I think.
AL: Why do you think you have been chosen this month MoM for?
TS: To be honest, I think it was for my warring guides, or maybe my personality :)
AL: What do you plan to do to continuously improve AL? Do you have any suggestions on what could be improved?
TS: I'll be the more ative posible, trying to attend our evnts and trying to improve oue warring. Also, I'll try to come up with a few suggestions to improve the clan. We could improve, in my opinion, the CC security since we get lots of attacks which sometimes scares the new members.
AL: Good. That shows you are up-do-date with the clans workings, as we are indeed working out a change on the CC.
TS: Thanks for the compliment ^_^
AL: What do you most like about AL?
TS: Three things I like here.
AL: One, me, of course :P
TS: Lol. OK. Four things then: 1. How some members have the same passion for warring as I do, 2. How some people are nice, regardless of their level or rank
AL: And?
TS: 3. The events/contests/parties we have

At that time, one or two noobs stopped by to see what we were doing, and a few moments later they go away.

TS: We are a noob magnet.
AL: Of course. With your 99 fishing cape and my dragon plate :). What do you have to say to our other members?
TS: First, I'd like to thank Lit, Kev, Nick, Pura, Old, Imso, Ice, Ani, D12 and the others. Also Golden, Lamb and You :wub:. Jss as well. Second, I'd like to say to all members to try and put the clan first.
AL: But not ahead of Real Life, right?
TS: Yes, of course. Also,if you put your clan first, you'll soon make a good impressions on the leaders.
AL: And other members as well.
TS: Exactly. Third and last: I'M ALL JACKED UP ON MOUNTAIN DEW! :lol: :lol: :lol:
AL: :D
TS: OK. That's three :)
AL: Well, this was one of the best interviews I ever made.
TS: :lol: Thanks.
AL: Pose for a photo, please?
user posted image



Picking the Member of the Month for July is the easiest choice we've had in a while. This member has been active both in game and on the forums, a major factor in getting our warring department streamlined and effective, kind and friendly to new members, posts a lot A LOT of screenies... :lol: Gratz to Tomas! :sunglasses:

tubu1982 - August 4, 2009 01:13 AM (GMT)
that was an obvious choice ^_^

congratz tomas! keep it up :)

Dude12dragon - August 4, 2009 01:25 AM (GMT)
Gratz tomas lol when i saw this topic i guessed right gratz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gravedigg158 - August 4, 2009 01:47 AM (GMT)
wooot! congrats tom! keep it up :P

Lit - August 4, 2009 01:50 AM (GMT)
No better choice than this. Congrats Tomas. :D

King Arthur - August 4, 2009 01:57 AM (GMT)
> I'm out of time right now, I'll do it tomorrow :)
> oh, Gratz, btw :)

Starwolf Ftw - August 4, 2009 02:39 AM (GMT)
Saw this coming, gratz. ^_^

Gameguy535 - August 4, 2009 03:57 AM (GMT)
Gratz Tomas you deserve it keep up the good work
i think someone needs to change me back to member

Dylan - August 4, 2009 06:08 AM (GMT)
tbh i thought it was gonna be lit :P

gratz tomas!

65dragon3 - August 4, 2009 06:22 AM (GMT)
gratz tomas i thought ani would win it :P

Icewolf68 - August 4, 2009 07:04 AM (GMT)
Grats noobcake ily :wub:


ice

Imso Hot - August 4, 2009 07:31 AM (GMT)
QUOTE (Lit @ Aug 4 2009, 04:50 AM)
No better choice than this. Congrats Tomas. :D

+1

Grats Tomas, keep it up ;)

Animal - August 4, 2009 07:36 AM (GMT)
Hehe told ya you'd get it Tom, grats. :D

Tomas_Speed - August 4, 2009 07:59 AM (GMT)
Thanks everyone i really apreciate all your support, ily all :wub:

Just a little question, not that im complaining, but wasnt it supposed to be an interview? :P

Again thank you everyone :wub:

Animal - August 4, 2009 08:39 AM (GMT)
QUOTE (Tomas_Speed @ Aug 4 2009, 02:59 AM)
Thanks everyone i really apreciate all your support, ily all :wub:

Just a little question, not that im complaining, but wasnt it supposed to be an interview? :P

Again thank you everyone :wub:

Yeah but Arth is lazy. :wub:

Puranox - August 4, 2009 08:58 AM (GMT)
Oooooo :P

Congratulations record thief :)

Tomas_Speed - August 4, 2009 10:03 AM (GMT)
QUOTE
could get your "surprise" with Tomas done,


I just noticed this now :lol:

I wonder what it will be... i hope its cookies :wub:

Sick Mate 9 - August 4, 2009 10:15 AM (GMT)
gratss tommy =D

and if you get cookies you have to give me one pleasee :)

Jss - August 4, 2009 12:46 PM (GMT)
Tommithy grattzz man u really, really deserve it! ur always friendly and ur rlly patient ^_^ also another thing i wanna say is thanks for the warring practice ;)

ily :wub: gj

nickedemus16 - August 4, 2009 03:26 PM (GMT)
Gratz buddy this was rly obvious keep it up :wub:

sonic733733 - August 4, 2009 05:05 PM (GMT)
Good job tom! You really have been active latley and you did deserve it.

U R Dead Nao - August 4, 2009 09:26 PM (GMT)
Aww! well deserved! There's no better choice! Keep up the awesome work Tomas! We all love you! :P (In a non-creepy and legal way, I assure you!)

Animal - August 4, 2009 10:05 PM (GMT)
QUOTE (Tomas_Speed @ Aug 4 2009, 05:03 AM)
QUOTE
could get your "surprise" with Tomas done,


I just noticed this now :lol:

I wonder what it will be... i hope its cookies :wub:

'Tis an interview. :P

Tomas_Speed - August 4, 2009 10:20 PM (GMT)
QUOTE (Animal @ Aug 4 2009, 05:05 PM)
QUOTE (Tomas_Speed @ Aug 4 2009, 05:03 AM)
QUOTE
could get your "surprise" with Tomas done,


I just noticed this now :lol:

I wonder what it will be... i hope its cookies :wub:

'Tis an interview. :P

Still havent been so i guess its possible ^_^

But it aint happening today, Arthur doesnt seem like hes gonna appear.

Animal - August 4, 2009 11:35 PM (GMT)
QUOTE (Tomas_Speed @ Aug 4 2009, 05:20 PM)
QUOTE (Animal @ Aug 4 2009, 05:05 PM)
QUOTE (Tomas_Speed @ Aug 4 2009, 05:03 AM)
QUOTE
could get your "surprise" with Tomas done,


I just noticed this now :lol:

I wonder what it will be... i hope its cookies :wub:

'Tis an interview. :P

Still havent been so i guess its possible ^_^

But it aint happening today, Arthur doesnt seem like hes gonna appear.

Ooh, but he is. :o

Golden - August 4, 2009 11:41 PM (GMT)
He's a magician! :lol: Seriously, he'll get to it when he gets a chance...no need to obsess about exactly when. :P

Runeter2 - August 5, 2009 04:31 AM (GMT)
Congratzzz Tomas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! You deserve this so much!

King Arthur - August 5, 2009 08:53 PM (GMT)
> Interview is up! Gratz, Tom!

Dude12dragon - August 5, 2009 09:56 PM (GMT)
the replaced the old topic with this so i guess i can repost


funniest interview so far lol tom how can golden war in fish from =)




nickedemus16 - August 5, 2009 10:36 PM (GMT)
Lol funny interview :S
noob magnets when yall r nobos :D
gratz again tom and hold tht title proud until the next m.o.m is announced :wub:

Puranox - August 6, 2009 08:57 AM (GMT)
Yay, all jacked up on mountain dew :D

Old faintman - August 7, 2009 08:03 PM (GMT)
gratz tom :D
U deserved it :wub:




Hosted for free by zIFBoards