View Full Version: Zamorak GWD

Ancient Legion > Hall of Past Events > Zamorak GWD


Title: Zamorak GWD


Lamb Bug - May 7, 2009 02:09 AM (GMT)
This was an epic flop during the anniversary party and hopefully we'll get a better turnout this time. :huh:

Event: Zamorak God Wars Dungeon trip. If you need any help before hand, please read a guide on Zybez or Tipit. Don't come unprepared or you will get killed by Kril. He's no pushover.

Time: 1:00 PM Eastern (6:00 PM GMT). Meet at the Warriors Guild Bank. We'll find a world once we arrive.

Gear: Make sure to bring a Zamorak and a Saradomin item. Bring full sharks, a super set, prayer pots, and a one-click teleport.

If no one bothers to show up for this one, this is the last time I'm scheduling a GWD event...just a heads up. <_<


Kerkennah - May 7, 2009 02:33 AM (GMT)
It really hard for people to show up, no day is given

Imso Hot - May 7, 2009 03:24 AM (GMT)
Agreed with Kerk although the 6pm gmt looks promising :yes:

Nguyeb262616 - May 7, 2009 05:05 AM (GMT)
This is an event i'd like to go to. I'd like to repay back the boss for k0ing me before.

Starwolf Ftw - May 7, 2009 07:27 AM (GMT)
Lol, lamb's good at re-doing events, but it would help if we had a date. lol

animal magik - May 7, 2009 07:58 AM (GMT)
Psh, 4 am, no thanks.
Also, might want to add the only person who will get attacked by K'ril is the first who goes in (or attacks him if he just spawned).

Fivey Is Pwnage - May 7, 2009 11:20 AM (GMT)
I'm guessing Saturday, 12:00 is during school. ;)

I might be able to be there, I dunno if I'll have good enough armour for this though :ph43r:

lordblack656 - May 7, 2009 12:05 PM (GMT)
lol yeah school=ftl, it ruins everything lol. yeah i couldnt make it no matter what, but good luck to those who go =)

Lamb Bug - May 7, 2009 12:09 PM (GMT)
Wow, you'd think I could put down a date. :P

Saturday, May 9. :)

Imso Hot - May 7, 2009 12:37 PM (GMT)
QUOTE (Lamb Bug @ May 7 2009, 03:09 PM)
Wow, you'd think I could put down a date. :P

Saturday, May 9. :)

That helps a lot :lol:

Saturday 6pm gmt, ill be there (if i get p2p back)

blompty2 - May 7, 2009 03:52 PM (GMT)
Dont have the requirements. Have fun tho

Mudball99 - May 7, 2009 08:18 PM (GMT)
1 - dont have the requirements
2 - dont have the gear
3 - would get killed
4 - have hockey

Doesn't look like ill be there^^

101laxkid2 - May 8, 2009 12:58 AM (GMT)
not eben close to the reqs to get in, but GL all who come (or rather go O_o)

weeyin2 - May 8, 2009 02:52 PM (GMT)
nvm -.- not coming

Lamb Bug - May 8, 2009 03:05 PM (GMT)
Weeyin! Why not? :(

Starwolf Ftw - May 8, 2009 03:07 PM (GMT)
He doesn't want to go unless things look good for a successful event.

Imso Hot - May 8, 2009 03:18 PM (GMT)
We arent "good enough" for him :P

weeyin2 - May 8, 2009 05:58 PM (GMT)
QUOTE (Starwolf Ftw @ May 8 2009, 03:07 PM)
He doesn't want to go unless things look good for a successful event.

yup im not goin unless there 6+ people that r defo doin..

Golden arm42 - May 8, 2009 07:09 PM (GMT)
Wow. <_<

Lamb Bug - May 9, 2009 11:32 AM (GMT)
Ahh, forget this. We're not going to get more than three people and it's not worth it for that. Great. :angry:

theskyisgren - May 9, 2009 06:11 PM (GMT)
ill try it. i never been to the god wars dungon tho
user posted image

thegame910 - May 9, 2009 08:20 PM (GMT)
73 atk, def, str enough?

l3gi0n w4rri0r - May 28, 2009 11:15 PM (GMT)
QUOTE (weeyin2 @ May 8 2009, 09:52 AM)
nvm -.- not coming

wtf how u got 13m in a day?

animal magik - May 28, 2009 11:17 PM (GMT)
QUOTE (l3gi0n w4rri0r @ May 28 2009, 06:15 PM)
QUOTE (weeyin2 @ May 8 2009, 09:52 AM)
nvm -.- not coming

wtf how u got 13m in a day?

Dude, epic bump?
Read the forum rules.




Hosted for free by zIFBoards