View Full Version: What 99 should I go for?

Ancient Legion > Question and Polls > What 99 should I go for?


Title: What 99 should I go for?
Description: Yup, another one


animal magik - April 15, 2009 03:20 AM (GMT)
So, I've got another 99 thread up... because I don't know what I want to do.
But I want it to be something not too repitive or with too much clicking, like firemaking. That's why I stopped getting it. At the moment I'm probably going to go for defence first with slayer, but after that I don't know. I think I'd like to do smithing, because it's a big favourite of mine and I've wanted it for some time. With crafting too if I do that I'll obviously need funds so I'll probably do a fair bit of barrows if I go for that... or I could do the woodcutting for that. Cookings not a very likely option either but I included it in there.
I'd like opinions please. =/ Made the poll 2 votes each.

thegame910 - April 15, 2009 03:43 AM (GMT)
smithing, it is a totally awesome 99 to have

dflame58 - April 15, 2009 03:43 AM (GMT)
smithing. it seems thats what you like the most.

starwolf_ftw - April 15, 2009 03:43 AM (GMT)
I say go with cooking, didn't take me too long to get it and if you do Jaal's method you'll make lots of money doing it too.

animal magik - April 15, 2009 03:44 AM (GMT)
What's Jaal's method?
And Flame I want farming the most but from my current level at my current rate it'd take 53 weeks lol.

Dylan - April 15, 2009 07:51 AM (GMT)
cooking cape is ftw! 2nd best behind slayer,

Imso Hot - April 15, 2009 02:56 PM (GMT)
W00dcutt1ng

titanking23 - April 15, 2009 05:03 PM (GMT)
Deeeeefense! ! :computer:

Runeter2 - April 15, 2009 06:00 PM (GMT)
Crafting is ftw and leads with 5 votes!

Its skill cape got a nice gold trim too

Chuffa - April 15, 2009 06:10 PM (GMT)
Smithing, it's more impressive tbh.

dflame58 - April 15, 2009 07:15 PM (GMT)
QUOTE (animal magik @ Apr 14 2009, 10:44 PM)
What's Jaal's method?
And Flame I want farming the most but from my current level at my current rate it'd take 53 weeks lol.

that stinks. you should make more money to buy more expensive trees :P

animal magik - April 15, 2009 11:13 PM (GMT)
QUOTE (dflame58 @ Apr 15 2009, 02:15 PM)
QUOTE (animal magik @ Apr 14 2009, 10:44 PM)
What's Jaal's method?
And Flame I want farming the most but from my current level at my current rate it'd take 53 weeks lol.

that stinks. you should make more money to buy more expensive trees :P

Lol pineapples are exspensive :P
And stuff maples they're overpriced. o.o
Smithing then crafting? :o
I would do crafting first but I need money >.<

theturk10 - April 16, 2009 03:12 AM (GMT)
wcing because it's good for mages/yews at 99
cooking fast
smithign would be respectable
crafting...meh idk it's ok i spose?

animal magik - April 17, 2009 03:17 AM (GMT)
Well not many people have 99 crafting, and I respect it a lot. Quite like the skill too, I really want it. Only gotta make 15m so working on that now.

Dude12dragon - April 17, 2009 03:40 AM (GMT)
you should go for 99 wooddcutting like me :) then we could train together

animal magik - April 17, 2009 08:33 AM (GMT)
Well I've basically already decided what I'm doing (Crafting then Smithing and I'll go from there, maybe Woodcutting) so... thread closed! ^^




Hosted for free by zIFBoards