View Full Version: Double War Weekend!

Ancient Legion > News > Double War Weekend!


Title: Double War Weekend!


Lamb Bug - February 19, 2009 11:10 PM (GMT)
This Saturday and Sunday, we'll be having two wars. On Saturday (February 21), we'll be fighting ki ngz of Korruption at 3:00 PM Eastern (8:00 PM GMT). The next day, we'll be fighting Young Gunz, also at 3:00 PM Eastern (8:00 PM GMT). These should be some good wars; please do your very best to attend! :lol:

Rules for KoK war:

All styles allowed
30 min PKRI turrets map
No food, yes pots and pray
All members must be on Runehead, no friends/allies allowed.

Basically, this is the same as the wars we've been having with TPL and TZ lately. We should be pretty familiar with this format by now, and last time, we did a great job piling. Now, just remember to tank it out instead of sitting there taking damage and we'll do even better.

Rules for Young Gunz war:

Melee + binds only, no range or mage
No clan friends/allies/Runehead only
Rings allowed
Clan Wars Classic center bounds
Whoever pulls less attacks
30 minute PKRI with food, most kills at end wins

Anchovy pizzas will be expected for this one. After you die, get back to the BH bank as soon as you can and pick up another load of food so you can come back and tank. DO NOT come back without picking up new supplies.

Lamb Bug - February 19, 2009 11:38 PM (GMT)
Bump lol you should be looking at this topic not the old one! :P bannana

nj741 - February 20, 2009 12:33 AM (GMT)
Lets make this a double win weekend! :D

Fivey Is Pwnage - February 20, 2009 12:34 AM (GMT)
Awesomeness, ill definitely be there for at least one of those wars.

mo7kpl - February 20, 2009 01:03 AM (GMT)
im starting to liek this clann already!!!! king

Lamb Bug - February 20, 2009 01:30 AM (GMT)
QUOTE (mo7kpl @ Feb 20 2009, 01:03 AM)
im starting to liek this clann already!!!! king

Glad to hear that! bannana

Prophecy - February 20, 2009 02:09 AM (GMT)
ill be at bot but i wont be affective in second war

Kerkennah - February 20, 2009 02:10 AM (GMT)
hopefully i will be at both, but 32 pray is going to kill me

matlew5 - February 20, 2009 05:40 AM (GMT)
it certainly will :lol: ill also do my best to be there for both wars

animal magik - February 20, 2009 08:36 AM (GMT)
I'll be there for the first one POSSIBLY, other one no chance though.

blompty2 - February 20, 2009 09:04 AM (GMT)
i shall try. if not sorry. :ph43r:

101laxkid2 - February 20, 2009 03:21 PM (GMT)
I dont think I'll make second war :( But Ill try my best to come :)

Dude12dragon - February 20, 2009 09:36 PM (GMT)
Ill mostly like be there :lol: but i may not :(

mo7kpl - February 20, 2009 09:46 PM (GMT)
QUOTE (Lamb Bug @ Feb 19 2009, 08:30 PM)
QUOTE (mo7kpl @ Feb 20 2009, 01:03 AM)
im starting to liek this clann already!!!! king

Glad to hear that! bannana

:lol: :D

3monightmar3 - February 21, 2009 03:21 AM (GMT)
hmm depending on wat time i go 2 bed 2nite i might attend the saturday war... :)

K Arthur90 - February 21, 2009 04:40 AM (GMT)
it seems KOK and AL had a slight misunderstanding about the war. KOK though it was P2P. AL says F2P.... KOK says P2P or no war at all...... OMG.... If the war does become P2P, I'll have to decline my presence :(

Kerkennah - February 21, 2009 04:41 AM (GMT)
if its p2p, its time to dish out my 30s with my d scimmy

3monightmar3 - February 21, 2009 06:34 AM (GMT)
f2p ftw! we cant rly war if its not f2p...

animal magik - February 21, 2009 08:46 AM (GMT)
I don't think I'll bother coming now, because I won't be able to find out what's happening before I go to bed, and when I get up tomorrow won't have time to find out and prepare properly, and at the moment it doesn't seem worth getting up at around 5:15 am, so I guess I'll just have to wait for a more organised war, although there probably will never be one at a decent time for me. =/

starwolf_ftw - February 21, 2009 09:57 AM (GMT)
Darn, things are starting to pop up, like family visiting. I might not make it to saturday's war :( Sunday is still far game though, but who knows :unsure: Sorry guys.

Runeter2 - February 21, 2009 03:44 PM (GMT)
The best thing is that i can come to both meaning double war!

blompty2 - February 21, 2009 04:46 PM (GMT)
not coming to 1st one

matlew5 - February 21, 2009 07:33 PM (GMT)
meh the first one is cancelled anyway due to the Misunderstanding between AL and KOK but the war with YG is still on if im correct :lol:

Cjm721 - February 21, 2009 11:53 PM (GMT)
Hey does anyone do video recordings of our wars becuase i can on the sunday one.

Ill edit this post to show how it looks on mine computer in a few min.

Cjm721 - February 22, 2009 12:38 AM (GMT)
here is the link to the short vid. Ill slow down tomarows or i can keep it at 3 seconds in there equals 1 here but just tell me.

http://www.youtube.com/watch?v=ME2TFVI_zFM

K Arthur90 - February 22, 2009 12:45 AM (GMT)
QUOTE (matlew5 @ Feb 21 2009, 05:33 PM)
meh the first one is cancelled anyway due to the Misunderstanding between AL and KOK but the war with YG is still on if im correct :lol:

I think that can be considered a Draw by WO. :lol:

Redeyes2496 - February 22, 2009 03:52 AM (GMT)
I should be able to come to the sunday war if I'm awake. I'm really tired from the past three days lol

mo7kpl - February 22, 2009 05:15 AM (GMT)
guys some thin showed up tomorrow i can't come to the war... and im very disappointed....!!! :( i'll try to come to some other ones, sorry lamb.

Runeter2 - February 22, 2009 08:40 PM (GMT)
WE won yay! Now onto iron dragons ;)

Hellbound487 - February 22, 2009 08:41 PM (GMT)
AND AL TAKS THE WIN!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

K Arthur90 - February 22, 2009 08:43 PM (GMT)
That wasn't our best war.
Although Kid did very well timely calling the piles, we had three our four piles, and two or three callers.
Do you guys know what a caller is? You can and should set it to the warlord and then close the chat. You ain't gonna need it during the war.
Where's the organization!?

Kerkennah - February 22, 2009 08:45 PM (GMT)
Good job everyone, it was a good war. Just a few things we can improve on. But we did good!
Looking forward to the next one, with 1 min left i decided to go and tank.




Hosted for free by zIFBoards