View Full Version: Raising reqs!

Ancient Legion > News > Raising reqs!


Title: Raising reqs!


Golden arm42 - February 15, 2009 11:20 PM (GMT)
So, the Kidgold Proposal passed with flying colors: 68% in favor to 32% opposed. That's a very solid difference, and therefore, effective tomorrow (Monday the 16th), Ancient Legion's clan requirements will be 75+!

We'll be trying this out for a two-month period to see how it goes; after which we'll re-evaluate the policy. Current members are not affected, but we HIGHLY recommend that you continue to train up (Amadan and Blompty have done a great job with this) so we'll become an even stronger clan.


rsw armoury - February 15, 2009 11:33 PM (GMT)
are we going to have a stat requirement as well? Like for example 75+ cb or 80+ str, range, or mage. I don't think I'm going to get 75 ever.

Kerkennah - February 15, 2009 11:37 PM (GMT)
well im 77 now, so this won't matter but i think everyone should try to train to at least 75 then maybe even 80


Golden arm42 - February 16, 2009 12:01 AM (GMT)
Yes, also 75+ stat. Sorry about that lol.

Wolfclaw104 - February 16, 2009 12:04 AM (GMT)
:unsure: 69

starwolf_ftw - February 16, 2009 12:27 AM (GMT)
QUOTE (Wolfclaw104 @ Feb 15 2009, 06:04 PM)
:unsure: 69

Wolfclaw, I wouldn't worry about for you. I suggest you keep training. :P

tidus6570 - February 16, 2009 01:53 AM (GMT)
what about people that have 2 accnts, say you have a 110 in the guild, if you have a lvl 40 can he get in too?

rsw armoury - February 16, 2009 03:03 AM (GMT)
QUOTE (Golden arm42 @ Feb 15 2009, 07:01 PM)
Yes, also 75+ stat. Sorry about that lol.

I would suggest these reqs:

75+ cb (what you guys want)

or

40+ defense with combined 140+ attack and strength

or

40+ defense with 80+ range

or

160+ combined attack and strength

or

90+ range

The reason is because someone with 1 def and 75 str and range is quite useless in f2p wars.

Hellbound487 - February 16, 2009 04:12 AM (GMT)
yay i dont think its hard for prople to train to 75 cb. and it will help us all as a clan :)

lordblack656 - February 16, 2009 01:35 PM (GMT)
i think its a good idea too, and i barely pass lol 78 cb. but would i still be able to get in if i had 74 cb but still have 70 mage? or is the mage requirements still the same, its just the combat that changed?

blompty2 - February 16, 2009 01:56 PM (GMT)
i am ftw. ar'nt i.
you have to be 75+ f2p right

U R Dead Nao - February 17, 2009 01:35 AM (GMT)
im safe with 86 i guess :D

but i say RSW is right as always, its good to have alternate requirements like that to allow pures and such to join.

Josephgregg - February 17, 2009 03:05 AM (GMT)
Doesn't affect me, level 91 ftw! :D

I think this should really work. I still think we should make the current members raise their combat levels within, say, 3 months as well, but meh, I've already spent too long talking about that. :lol:

Jamesino - February 17, 2009 04:14 AM (GMT)
yay.

animal magik - February 17, 2009 08:47 AM (GMT)
110 ftw? :unsure:

Runeter2 - February 17, 2009 02:56 PM (GMT)
Cool, rising reqs may end up with stronger members! But i strongly suggest that you at least at a Defence requirment, or have a pure requirment in case pures wanna join you know ;)

Sword User - February 18, 2009 10:12 PM (GMT)
Kewl... only bad thing is that you can't turn down the 90+ wars with the 'pick on someone your own size' thing anymore :P

starwolf_ftw - February 18, 2009 10:26 PM (GMT)
QUOTE (Sword User @ Feb 18 2009, 04:12 PM)
Kewl... only bad thing is that you can't turn down the 90+ wars with the 'pick on someone your own size' thing anymore :P

Yup! :P AL is finally growing up :wub:

Wolfclaw104 - February 18, 2009 10:36 PM (GMT)
I haven't been on runescape for a month now? This could be a problem for me :o I might have to leave if I don't raise my lvls?

-Wolf <_<







Monkey8fast - February 18, 2009 10:38 PM (GMT)
I'm 69. Heh.
I got a lot of training ahead of me. =|

Teh p00n z0r - February 18, 2009 10:38 PM (GMT)
Does this mean i have to get 55 Def so ill be 78 cmb? or i might be 80 cmb if i get 65 att also...

Sword User - February 18, 2009 10:39 PM (GMT)
QUOTE (lamb bug)
Current members are not affected


^ ;)

Teh p00n z0r - February 18, 2009 11:07 PM (GMT)
QUOTE (Sword User @ Feb 18 2009, 05:39 PM)
QUOTE (lamb bug)
Current members are not affected


^ ;)

Use words lol i understand wht u said but still it will be a often help to use words instead of ^ ;)

3monightmar3 - February 21, 2009 06:30 AM (GMT)
lol hes sayin 'yeh bro ur fine :) ) also im very pleased 2 be lvl 75 :D might get to 76 if im rly motivated...

aaron pfft 9 - March 7, 2009 06:48 PM (GMT)
tbh i didn't even know the requirments for this clan but yeah 75+ is good tbh =) ;)

Chuffa - March 7, 2009 08:32 PM (GMT)
Cool, i remember this was asked for a long while back.




Hosted for free by zIFBoards