View Full Version: Z0mg WAR

Ancient Legion > War Request > Z0mg WAR


Title: Z0mg WAR


Techy - February 13, 2009 12:50 AM (GMT)
Clan name: Guardians of Gielinor
Clan requirements: 70+ Combat
Clan memberlist: http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=ggmemberlist
Clan forums/website: http://guardiansofgielinor.ipbfree.com/index.php?act=idx
Clan leader(s): Me and ali (noop)
Rules of war:
-Fun, no post
-Matched ops
-No cap
-Melee/Range ONLY, no Magic including binds
-Turrents Map
-30 min limit
-First to 50 kills
-Runehead only
-Al can bring up to 7 people, unless we bring more
Knockout or PKRI?: PKRI
Fullout or matched opts: Matched ops
Date, time, and world: Saturday Feb 21, 2:00 PM EST, World 7
Fun war or official war (post or no post)? Fun, no post
Why you want to war AL: Cuz it's been a few days since I last challenged you :wub: And we are bored :P
Anything else we should know: I'm hawt

Lamb Bug - February 13, 2009 12:54 AM (GMT)
How many will you pull? Won't be fun to have a four on four war...:P

If you can pull like 7-8 we'd accept probably.

Techy - February 13, 2009 12:55 AM (GMT)
Last war we pulled 7. Hopefully we'll get 7-10.

Wolfclaw104 - February 13, 2009 12:55 AM (GMT)
YES! I want to pwn Techy :P . After the war when we win, I will make a new topic that just talks about how good Al is compared to Gog (with my beasty clan friend :lol:).

Lamb Bug - February 13, 2009 01:09 AM (GMT)
Accepted then. Prepare to die. :guns

Kerkennah - February 13, 2009 01:11 AM (GMT)
tech lets have an alliance in the middle of th ewar XD

emad - February 13, 2009 02:06 AM (GMT)
woot time to own wars ftw

Dager007 - February 13, 2009 02:07 AM (GMT)
Who will be the select few people to war? (if I am chosen, I won't be sniping for obvious reasons, meaning no mage, no real need to snipe.)

emad - February 13, 2009 02:08 AM (GMT)
probably just the 7 highest people there

starwolf_ftw - February 13, 2009 02:17 AM (GMT)
QUOTE (emad @ Feb 12 2009, 08:08 PM)
probably just the 7 highest people there

Crap... *Looks at our Runehead* There's a good chance I'll be participating lol I'm number 11 on our list!

3monightmar3 - February 13, 2009 07:29 AM (GMT)
i might try 2 make an appearance although wit my cbt lvl ill probs jus b there 4 moral support XD

craiglock1 - February 13, 2009 05:03 PM (GMT)
I may come.. Dunno yet..

Prophecy - February 13, 2009 07:14 PM (GMT)
im in sunday what time

craiglock1 - February 13, 2009 07:16 PM (GMT)
QUOTE (Prophecy @ Feb 13 2009, 02:14 PM)
im in sunday what time

It says in the post:

2:00 Pm Eastern

3monightmar3 - February 13, 2009 08:50 PM (GMT)
lol its funny when ppls ask whenthe event is on the event post! :lol:

Magikman262 - February 14, 2009 09:56 PM (GMT)
Can I Fight For GOG ?
Just For Fun

I Wanna Tank Practise

Lamb Bug - February 15, 2009 02:48 PM (GMT)
QUOTE (Magikman262 @ Feb 14 2009, 09:56 PM)
Can I Fight For GOG ?
Just For Fun

I Wanna Tank Practise

No, you may not. :P If you'd like to fight for us...that's another matter. bannana

Magikman262 - February 15, 2009 08:24 PM (GMT)
You Pull 20 To Wars , And Only 7-10 Gunna Be Warring .

I Wanna Fight For Them To Make It More Interesting ;)

Techy - February 15, 2009 10:23 PM (GMT)
After today's incident lamb, we no longer wish to war you.

So war canceled.

starwolf_ftw - February 15, 2009 10:39 PM (GMT)
QUOTE (Techy @ Feb 15 2009, 04:23 PM)
After today's incident lamb, we no longer wish to war you.

So war canceled.

What the hell happened? :huh:

Aliath - February 15, 2009 10:48 PM (GMT)
If you want to know what happened, I'll tell you when I get online. I don't want my post to be deleted.

Golden arm42 - February 15, 2009 10:54 PM (GMT)
Basically, Aliath's clan was massing at World 7 at the same time we were. He seems to think that it's his own personal playground and demanded that we go somewhere else. We refused, and a fight broke out.

I'm sure that Aliath, however, will have a different sob story about how we brutally and unprovokadely flamed him. :angry:

Techy - February 15, 2009 11:08 PM (GMT)
Actually AL started it, but whatever. We're taking the high-road here and stopping the flame-fest that's bound to occur later.

Golden arm42 - February 15, 2009 11:10 PM (GMT)
Option 1 (Aliath): "Waaaa! Beats table with clenched fists and points finger *You started it first*!"

Option 2 (Techy): "We're taking the high-road here and stopping the flame-fest that's bound to occur later."

Reason I prefer to deal with Techy much more than with Aliath. :) ;)

Techy - February 15, 2009 11:19 PM (GMT)
Just close this topic?




Hosted for free by zIFBoards