View Full Version: Nice job at practice guys

Ancient Legion > General Chat > Nice job at practice guys


Title: Nice job at practice guys


zacerr - January 23, 2009 11:07 PM (GMT)
good job at practice today!we owned. my first war practice...pretty awesome. way to go guys bannana

starwolf_ftw - January 24, 2009 12:01 AM (GMT)
How many went to the practice? I was never able to go to one because I always had work on Friday nights.. Not anymore, kinda wish I could play, but no. I must be strong.

stingster2 - January 24, 2009 12:07 AM (GMT)
couldn't make it i was out .........

Lamb Bug - January 24, 2009 01:48 AM (GMT)
We got 10 at the height. Good discipline, plus we went over some tactics for tomorrow.

starwolf_ftw - January 24, 2009 01:52 AM (GMT)
Pretty good for a practice. I might stop by for a visit tommarow and help out in the war, but that would be it. 1 full day without RS in about 5 months... Was actually fun.

U R Dead Nao - January 24, 2009 02:19 AM (GMT)
i would have came but my only two accounts besides U R Dead are level 30 tanks with an average of 50 defence and 45 range and 30 mage...

darn jagex and their pathetic no reason bans... :'[ 8 more days..

Kerkennah - January 24, 2009 02:26 AM (GMT)
Sorry i wasn't there guys, but i had a karate test and i passed :)

Teh p00n z0r - January 24, 2009 02:29 AM (GMT)
I am sooo sorry i missed it.. i went shopping at Ross, and i bought a bunch of new clothes and a new leather/Muskrat jacket, its soo awsome, wish i could of been there

starwolf_ftw - January 24, 2009 02:30 AM (GMT)
QUOTE (Kerkennah @ Jan 23 2009, 08:26 PM)
Sorry i wasn't there guys, but i had a karate test and i passed :)

OOOO :o So did you upgrade your belt for a new color? Or am I mistaken? :P

Muskrat jacket, never heard of it....

Kerkennah - January 24, 2009 02:31 AM (GMT)
Ya i upgraded my belt, im getting my brownblack and the belt after that is black :)

Teh p00n z0r - January 24, 2009 02:37 AM (GMT)
Well u know those jackets that have hair on the rim of the hood, and most of them are leather, those are muskrat jackets.

starwolf_ftw - January 24, 2009 02:37 AM (GMT)
QUOTE (Kerkennah @ Jan 23 2009, 08:31 PM)
Ya i upgraded my belt, im getting my brownblack and the belt after that is black :)

awesome good for you! ;) I wish you more belts in the time to come!

back on topic : Good luck at the war tommarow. I would come, but that's a sign of weakness for me to my RS addiction problem. I'll be rooting from here :(

Teh p00n z0r - January 24, 2009 02:38 AM (GMT)
Yeah we should make a rehab place for starwolf to quit is addiction for rs lmao.

zacerr - January 24, 2009 01:32 PM (GMT)
QUOTE (Teh p00n z0r @ Jan 23 2009, 09:38 PM)
Yeah we should make a rehab place for starwolf to quit is addiction for rs lmao.



lol yeah take him to brittney spears she'll know what to do :P

red ring 95 - January 24, 2009 04:16 PM (GMT)
QUOTE (zacerr @ Jan 24 2009, 08:32 AM)
QUOTE (Teh p00n z0r @ Jan 23 2009, 09:38 PM)
Yeah we should make a rehab place for starwolf to quit is addiction for rs lmao.



lol yeah take him to brittney spears she'll know what to do :P

lmao!

srry i missed it, school+work.

starwolf_ftw - January 24, 2009 06:22 PM (GMT)
QUOTE
lol yeah take him to brittney spears she'll know what to do 



Oh god no!!! She'd use me as a sex slave!!!! Wait a minute... That could be a good thing ;)

zacerr - January 25, 2009 03:59 PM (GMT)
lmao i dont know if shed use a wolf for a sex slave..lmao :lol:

starwolf_ftw - January 25, 2009 06:59 PM (GMT)
It's Brittany Spears, she does all that weird crap. Maybe she's a furry? lol :lol:

Back on topic... It looks like you all had a great time at the war, too bad it wasn't in our favor.




Hosted for free by zIFBoards