View Full Version: Mat's bloggy

Ancient Legion > Achievements, Goals, and Blogs > Mat's bloggy

Pages: [1] 2 3 4 5

Title: Mat's bloggy
Description: everyone is invited :D


matlew5 - January 11, 2009 07:59 PM (GMT)
well everyone else has one so i thought wtf why not :D so watch this space...



P.S. how do i post screenies and st00f liek tht?

Emm - January 11, 2009 08:05 PM (GMT)
upload a picture on to photobucket or imageshack
then post the link here or embed the image in the post

dflame58 - January 12, 2009 05:39 AM (GMT)
yeh real easy. i use photobucket. its easy just upload then u can click and it copys the code.

for me tho i use swiftkit and there is a button u can press to take a screenie and it only takes pic of the rs window. then puts it in screenie folder and u can find it easily


ps

good luck on ur blog. i will check it when i see a new post :)

matlew5 - January 12, 2009 05:51 AM (GMT)
cool thankz

matlew5 - January 12, 2009 05:52 AM (GMT)
yesterday i did a lev 3 clue ( no screenie didnt take one) and got rune legs some sharks and full blk d hide.


wasnt really worth my time...

dflame58 - January 12, 2009 06:32 AM (GMT)
seems to happen w/ me. i get crappy loot w/ clues

matlew5 - January 12, 2009 06:44 AM (GMT)
lol my best was zammy page 1 was 400k

matlew5 - January 12, 2009 07:07 AM (GMT)
just got 73 defence and 93 cb but forgot screenie

and wootie 50th post

matlew5 - January 12, 2009 07:24 AM (GMT)
a slightly lesser achievment all my cb stats are now 73 user posted image

matlew5 - January 12, 2009 08:38 AM (GMT)
sorry for the bad pic but now i have a clue scroll from ankous ( level 3 i think ) and ima try to do it after this trip

starwolf_ftw - January 12, 2009 08:48 AM (GMT)
Oh dear, we need to help you with your picture taking skills, ok? Btw, here's a link to my ankous guide. Read and learn from it!

http://z9.invisionfree.com/Ancient_Legion/...2495&st=0&#last

matlew5 - January 12, 2009 08:49 AM (GMT)
lol read it and the bones to peaches tabs are very good idea :o didnt use em this trip but oh well king so im sure to use it next few trips

starwolf_ftw - January 12, 2009 08:55 AM (GMT)
You have learned so much already, young grasshopper. *bows* :P

matlew5 - January 12, 2009 08:56 AM (GMT)
ewwww they're green ->;-[

matlew5 - January 12, 2009 09:50 AM (GMT)
finished the clue ( puzzle boxes ftl :( ) and heres tha reward



user posted image


could have been worse but could have been better :unsure: also got 45 deaths from zammy mage :lol:

matlew5 - January 12, 2009 09:51 AM (GMT)
wrong picture :( sorry heres tha picture

user posted image

starwolf_ftw - January 12, 2009 09:55 AM (GMT)
showed the same pic as before... :unsure: never mind you changed it.

Lamb Bug - January 12, 2009 02:16 PM (GMT)
Please don't double post like that.

Edit your first post instead.

It is fine to do that if other people are responding, but it looks weird when you are almost the only poster.

Great blog anyway! :D

matlew5 - January 12, 2009 03:21 PM (GMT)
rofl ty and sorry bout that the edit button had disappeared :huh: :unsure:

starwolf_ftw - January 13, 2009 02:36 AM (GMT)
Ok, you cropped what you want for your picture. This you have improved on. In order to crop fully, you need to crop the remainder of the white void around your picture. Just use the little dots around the entire "canvas" and shrink the picture to fit you image.

matlew5 - January 13, 2009 06:29 AM (GMT)
ok ty ill keep tht in mind :lol:

matlew5 - January 13, 2009 06:53 AM (GMT)
still at ankous now and levelled in HP


user posted image

matlew5 - January 13, 2009 06:54 AM (GMT)
theres no edit button :( :blink: please can someone fix this

heres the right picture i hope

user posted image

starwolf_ftw - January 13, 2009 07:23 AM (GMT)
I'll delete that picture. Good job on the level up! I actually can't, you need to crop your picture first, it's so wide that the buttons such as edit are too far away from the margin of visibility. Learn from this.

matlew5 - January 13, 2009 07:32 AM (GMT)
i have ;)

matlew5 - January 13, 2009 07:59 AM (GMT)
attack has levelled

user posted image

starwolf_ftw - January 13, 2009 09:04 AM (GMT)
That's better Mat. :D I am now warning you though, DON'T MAKE ANYMORE DOUBLE POSTS WITHIN 12 HOURS OF EACH OTHER, unless someone else has posted. I learned my mistake from this, don't want you to have to suffer the consequences though.. :unsure:

If anything, keep editing the post of the day, and add more commentary and pictures as needed. Then the next day, start a new post with that's day acheivments.

matlew5 - January 13, 2009 09:36 AM (GMT)
ok ty for info

Techy - January 13, 2009 12:01 PM (GMT)
Grats on the levels.

And like everyone said, don't double post. If you keep posting like that, soon your blog will be longer then star's. :P


starwolf_ftw - January 13, 2009 06:13 PM (GMT)
I'm not too worried about anyone's blog being longer then mine! :P lol :lol: I just got a lot of readers.

matlew5 - January 13, 2009 06:15 PM (GMT)
and cause yu level too fast <_<

matlew5 - January 14, 2009 04:30 PM (GMT)
herblore up from antique lamps :lol:

user posted image

mining also up but forgot to take screenie :P

user posted image

thieving up 2 levels :wub:

the best reward from the feud quest
user posted image

awwww young love :wub: :wub: :wub:

dflame58 - January 15, 2009 02:48 AM (GMT)
grats on the lvls. keep up the work

check out my blog sometime too :)

3monightmar3 - January 15, 2009 10:48 AM (GMT)
ooh u seem 2 be lvling pretty well also... nice work!

matlew5 - January 15, 2009 07:06 PM (GMT)
thnx

dflame: i will :lol: gl w 99 rnge

matlew5 - January 18, 2009 10:01 AM (GMT)
user posted image

farming up from RFD

Kevinsaurus - January 18, 2009 11:33 AM (GMT)
gratz on the farming and all ur other levels, keep up the good work =)

matlew5 - January 23, 2009 06:57 PM (GMT)
ty i will

matlew5 - January 28, 2009 07:44 PM (GMT)
havent had time to post screenies on the laptop with my grandpa dying and all but the skills ive got up are

fletching to 54 (i tihnk) from 52
and attack to 75 :lol: :lol: godswords are so ftw

starwolf_ftw - January 28, 2009 07:49 PM (GMT)
Now the hard part is getting a godsword. Lending is fun, but costly... Ask a friend :P




Hosted for free by zIFBoards