View Full Version: Pure + AGS =...

Ancient Legion > Runescape/clan discussion > Pure + AGS =...


Title: Pure + AGS =...


rsw armoury - October 21, 2008 02:50 AM (GMT)
This is the best pvp drops so far posted on PC
QUOTE

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
pk supplies


I've had many kills... just never had time to take pictures and stuff.

Best kill so far is inf boots I think.

Failed tanks with dark bows made me try AGS rushing where I blitz and spec, usually kills my target in 1-2 hits.

I've killed lots with AGS rushing, but always crappy loot. I try to get kids in like full rune or 75k+ worth of items yet still crap. I bring a berserker ring with me so I'm risking quite a lot ^_^

Chuffa - October 21, 2008 08:39 AM (GMT)
Wow they're some nice drops..

puremain - October 21, 2008 11:16 AM (GMT)
yeah very nice, keep it up :)

Aliath - October 21, 2008 11:30 AM (GMT)
wow, pvp in p2p looks alot better.

wudupyo15 - October 21, 2008 06:59 PM (GMT)
I wish I was good enough for pvp :(

Magikman262 - October 21, 2008 07:04 PM (GMT)
how the hell did u get 200m lol? and howlong it take u to make ur pure to 99 mage ect...

rsw armoury - October 21, 2008 11:46 PM (GMT)
That was posted on PC, i wish I got those...

3monightmar3 - October 23, 2008 06:42 AM (GMT)
wow...that 200mil looks tasty!

Kerkennah - November 5, 2008 02:22 AM (GMT)
Nice pks and bank

Redeyes2496 - November 5, 2008 05:24 PM (GMT)
lol good stuff

Over Power5 - November 6, 2008 01:13 AM (GMT)
ahhhhhh he can 1hit kill me ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :jester:

Redeyes2496 - November 6, 2008 01:41 AM (GMT)
QUOTE (Over Power5 @ Nov 5 2008, 08:13 PM)
ahhhhhh he can 1hit kill me ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :jester:

lol same... :blink:

whiteferret5 - November 6, 2008 01:49 AM (GMT)
nice


squeeki - November 6, 2008 07:23 AM (GMT)
omg...thats all i have to say...omg




Hosted for free by zIFBoards