View Full Version: Skilling Sub-Division name!

Ancient Legion > Council of Members > Skilling Sub-Division name!


Title: Skilling Sub-Division name!
Description: Please all vote!


Necroswordia - October 18, 2008 03:07 PM (GMT)
Okay, well... As all of you know, we are opening a skilling sub division of Ancient Legion soon. Vote for the name that would be the most awesome!!!


PS: ALL VOTE "THE MINORITY OR I KEEL YOU!" (Joking, vote whatever you like!)!

Xmaster - October 18, 2008 03:12 PM (GMT)
hahaha lol skillz that killz

i like the last one :D KEEL ME IF U CAN

Robbedeli - October 18, 2008 03:13 PM (GMT)
try to kill me if you like, i need a bit of exercice with da blade :P

3rd choice ;)

Necroswordia - October 18, 2008 03:15 PM (GMT)
Voting wil lend in like, 3 days btw...so VOTE FOR THE MINORITY!!!!

red ring 95 - October 18, 2008 03:23 PM (GMT)
srry necro, but i like the 3rd one best.
it shows that we still have ties to the ancient legion, that we are still a part of them.


emad559 - October 18, 2008 03:29 PM (GMT)
I voted for skillz that killz cause that's just an awesome name.

Robbedeli - October 18, 2008 03:38 PM (GMT)
QUOTE (red ring 95 @ Oct 18 2008, 10:23 AM)
srry necro, but i like the 3rd one best.
it shows that we still have ties to the ancient legion, that we are still a part of them.

you seem to be someone who thinks about their actions ... we'll get along very whell ;)

Lamb Bug - October 18, 2008 03:39 PM (GMT)
Skillz that Killz is best, but I voted Ancient Skilling Community.


The Minority is bad imo.

Coldsteelx - October 18, 2008 03:54 PM (GMT)
Skillz that Killz sounds awesome :lol:

Necroswordia - October 18, 2008 05:31 PM (GMT)
rofl...only one voter for my idea...too bad..lol :lol:

Robbedeli - October 18, 2008 06:36 PM (GMT)
looks like ASC is gonna win :D

emad559 - October 18, 2008 08:17 PM (GMT)
Yeah i'm pretty sure ASC will win. Necro why do you change your sig every other day?

Necroswordia - October 18, 2008 08:24 PM (GMT)
^^^^^^
Cuz i'm bored. And dancing milks are ftw.

Over Power5 - October 18, 2008 11:21 PM (GMT)
QUOTE (Necroswordia @ Oct 18 2008, 03:24 PM)
^^^^^^
Cuz i'm bored. And dancing milks are ftw.

MILK :wub:

FiveBrain - October 19, 2008 01:53 PM (GMT)
Milk is ftw.... it makes me strongeeeeeeeeerrrrrrr :D

Oh ASC ftw maybe?

Over Power5 - October 19, 2008 03:40 PM (GMT)
QUOTE (FiveBrain @ Oct 19 2008, 08:53 AM)

Oh ASC ftw maybe?

ASC FTW

Nicecriminal - October 19, 2008 04:08 PM (GMT)
lol! Necro's siggy is awesome!

Lord Trevino - October 19, 2008 04:40 PM (GMT)
i actually voted minority :P,but then again a skill community of the clan should just be like...AL sets up monthly skill events and see at the end of each month which member gained the most xp in that skill and will win a prize and such,but just a thought :rolleyes:

Necroswordia - October 19, 2008 04:46 PM (GMT)
THE MINORITY IS FTW!!!!!!!

coolmageİ - October 19, 2008 09:40 PM (GMT)
I think we should called it TMW (with permission of course) bring it back, but I voted for Skillz the Killz

Crash - October 19, 2008 10:19 PM (GMT)
I voted for the 3rd choice, because it shows people that the two clans are somehow connected because they both have "Ancient" in their names.

Robbedeli - October 19, 2008 10:50 PM (GMT)
i like ancient skilling communtiy cuz:

1: it shows connection between AL and 'ASC'
2: it's the only name that I rly like
3: the other 2 are for real skilling CLANS, and we're 'just' a division of a bigger clan

Over Power5 - October 19, 2008 11:36 PM (GMT)
QUOTE (Robbedeli @ Oct 19 2008, 05:50 PM)
i like ancient skilling communtiy cuz:

1: it shows connection between AL and 'ASC'
2: it's the only name that I rly like
3: the other 2 are for real skilling CLANS, and we're 'just' a division of a bigger clan

those were my reasons :lol:

red ring 95 - October 20, 2008 08:03 PM (GMT)
just about three days, with 21 total votes. safe to say ASC is going to win!

so, what is the next step?

Coldsteelx - October 20, 2008 08:23 PM (GMT)
QUOTE (red ring 95 @ Oct 20 2008, 03:03 PM)
so, what is the next step?

I guess the next step would be to make a sub-forum ^_^

Over Power5 - October 20, 2008 09:56 PM (GMT)
QUOTE (Coldsteelx @ Oct 20 2008, 03:23 PM)
QUOTE (red ring 95 @ Oct 20 2008, 03:03 PM)
so, what is the next step?

I guess the next step would be to make a sub-forum ^_^

yup king

Aliath - October 21, 2008 12:58 AM (GMT)
I agree with Robbedeli on the name..

Over Power5 - October 21, 2008 01:17 AM (GMT)
yea

squeeki - October 31, 2008 05:17 AM (GMT)
I think it should at least have part of the clan name in it

Over Power5 - October 31, 2008 04:06 PM (GMT)
im bored :lol:

3monightmar3 - November 1, 2008 09:37 AM (GMT)
me too..

Robbedeli - November 1, 2008 10:00 AM (GMT)
don't make spam posts like that, i HATE spam! :D

making a poll now :)

3monightmar3 - November 1, 2008 10:23 AM (GMT)
sry rob, wont happen agin bro ;)

Over Power5 - November 1, 2008 01:05 PM (GMT)
srry

Chuffa - November 1, 2008 01:24 PM (GMT)
Name is chosen, no longer any need to keep this open.




Hosted for free by zIFBoards