View Full Version: I want too...

Ancient Legion > Real-life discussion > I want too...


Title: I want too...
Description: On Thursday....


Necroswordia - August 26, 2008 11:31 AM (GMT)
When I come back on Thursday, I want to do a forum clean up pl0x.
I would delete threads that look unhappy, like the "qitting is for bitches", and also the topics the old council made when they were leaders, like "Clan Changes", made by Magik, etc.

You guys want me to do this? maybe suggest topics i can delete?
I'll read this forum again when I come Back on Thursday :lol:

Lamb Bug - August 26, 2008 11:43 AM (GMT)
QUOTE (Necroswordia @ Aug 26 2008, 11:31 AM)
When I come back on Thursday, I want to do a forum clean up pl0x.
I would delete threads that look unhappy, like the "qitting is for bitches", and also the topics the old council made when they were leaders, like "Clan Changes", made by Magik, etc.

You guys want me to do this? maybe suggest topics i can delete?
I'll read this forum again when I come Back on Thursday :lol:

Good idea. Lamb and I and maybe Coolmage will get to work on that.

FiveBrain - August 26, 2008 11:47 AM (GMT)
Woah Lamb and I? :D Gold is tat you??? :P

Anyways good idea necro :D We do need it :lol: we have ALOT of old junk :P

Necroswordia - August 26, 2008 11:48 AM (GMT)
We have alot of BAD junk, stuff that makes our clan look like it was a month ago if u know wat i mean lol :lol:

Golden arm42 - August 26, 2008 11:49 AM (GMT)
QUOTE (FiveBrain @ Aug 26 2008, 11:47 AM)
Woah Lamb and I? :D Gold is tat you??? :P

Anyways good idea necro :D We do need it :lol: we have ALOT of old junk :P

Omg! I guess it is! Didn't realize I was logged in as him. <_<

Coolmage - August 26, 2008 01:21 PM (GMT)
Golden you suck :(

DarkChaos - August 26, 2008 03:21 PM (GMT)
yay we can clean up the fourms :P

Necroswordia - August 26, 2008 07:04 PM (GMT)
Maybe we would have to close forums for about 20 Mins though, not sure. Maybe you guys can do it before Thursday, just if it didn't happen when I go on on thursday. The forums will get cleaned up. Maybe make the forums a little bit less complicated, cuz I think we have TOO MUCH FORUMS!!!! anyone else thinks this???


BTW, Golden, maybe you can fix up forums to make a little bit less of them or something? (since you did a good job changing them before?) :blink:

Golden arm42 - August 26, 2008 07:22 PM (GMT)
QUOTE (Necroswordia @ Aug 26 2008, 07:04 PM)
BTW, Golden, maybe you can fix up forums to make a little bit less of them or something? (since you did a good job changing them before?) :blink:

Meaning what? Less total forums? More consolidated?

Coolmage - August 26, 2008 07:39 PM (GMT)
I was trying to add a few more forums so theres more to talk about but I can get rid of the ones I added if you want.

U R Dead Nao - August 26, 2008 07:52 PM (GMT)
everything will go much smoother without all that extra hate baggage that was there a few weeks ago! thanks for bringing this up top on the To Do list Necro!

Coolmage - August 26, 2008 08:24 PM (GMT)
Ok I tried to consolidate them as much as I could, I think it does look better too




Hosted for free by zIFBoards